De Rabbit die nu klaar is koste me echt rond de 450 euro, aanschaf, schuren, borstels kopen et et, en uiteindelijk laten stralen, en poedercoaten.
Daarna vond ik dat ik de spatborden toch ook maar moest doen, dus nog een rabbit gekocht
Toen die spatborden weer laten poedercoaten, rvs boutjes en moertjes gehaald plus nylon ringen.
Naaf dynamo gekocht plus een nieuw voorwiel, en daar de dynamo in gezet, de andere rabbit was zonder kenteken dus die heb ik gesloopt.
het enigste wat ik daar nog van heb is een voorvork de rest heb ik verkocht
Maar het was de moeite waard hij is echt super geworden, maar krijg ik mijn geld er weer uit, dan mag hij weg, en ga ik de andere restaureren.
maar als hier een liefhebber is dan mag de andere ook verkocht worden voor 160 euro, dat heb ik er ook voor gegeven.
Want ik heb nog een motor staan, een saxonette classic (nieuwstaat) een spartamet (die atb) een honda novio, een saxonette luxus de schuur is gewoon vol zag ik toen de laatste van de 2 rabbits erin gingen.
En dan heb ik het nog niet eens over alle blokken (minstens 15) en overige zooi, ik mag wel oppassen voor HELP mijn man heeft een HOBBY