WTF wat nu weer!
-
WTF wat nu weer!
Ok al die tijd heeft mijn diva heerlijk gelopen�.tot vandaag.
Ze begon net te roken als een kettingroker op vakantie in een tabaksfabriek, klinkt zo benauwd als een astmapatient met bronchitus�.en STINKEN!!!!!
Ben er mee thuisgekomen, met flink meetrappen want de snelheid is er ook compleet uit nu.
Ik zet de dame neer en tot mijn grote schrik zie ik het hele achterwiel vol spetters zitten�..olie�
Alles zit vol olie, het achterwiel het blok de uitlaat dus ze is nu ook incontinent�.
WTF!!!!! Help?? /soo
Het lijkt mij motorolie te zijn trouwens, bij de schroef van de motorolie lekt ze zo te zien ook.
Betekent dit dat de olie keerringen zijn geklapt?
Begin me nu toch echt af te vragen of ik vervloekt ben? <>
Ze begon net te roken als een kettingroker op vakantie in een tabaksfabriek, klinkt zo benauwd als een astmapatient met bronchitus�.en STINKEN!!!!!
Ben er mee thuisgekomen, met flink meetrappen want de snelheid is er ook compleet uit nu.
Ik zet de dame neer en tot mijn grote schrik zie ik het hele achterwiel vol spetters zitten�..olie�
Alles zit vol olie, het achterwiel het blok de uitlaat dus ze is nu ook incontinent�.
WTF!!!!! Help?? /soo
Het lijkt mij motorolie te zijn trouwens, bij de schroef van de motorolie lekt ze zo te zien ook.
Betekent dit dat de olie keerringen zijn geklapt?
Begin me nu toch echt af te vragen of ik vervloekt ben? <>
Door de aankoop van mijn Metje krijg ik nu eindelijk een zetje!
-
-
dat waren de enigste delen dat die oude vent niet verkloot had hahahaha
en zogenaamde "normale" snorfietsen zijn ook niet storingsvrij en zijn vaak ook afgetrapt.
Die gillera citta die hier in de schuur staat word meer stijfgevloekt door de eigenaar als ik in totaal heb gevloekt op alle metjes als iets niet goed ging
onderhoud is alles en alles is goed in jouw blokje behalve dan nu de keerringen
zetten er 3 nieuwe in probleem opgelost.
en zogenaamde "normale" snorfietsen zijn ook niet storingsvrij en zijn vaak ook afgetrapt.
Die gillera citta die hier in de schuur staat word meer stijfgevloekt door de eigenaar als ik in totaal heb gevloekt op alle metjes als iets niet goed ging

onderhoud is alles en alles is goed in jouw blokje behalve dan nu de keerringen
zetten er 3 nieuwe in probleem opgelost.
Zo vandaag is madam vermanend aangesproken over het roken. /ko
De koppelingskeerring was te hard geworden en liet olie door.
De keerringen zijn meteen allemaal vervangen.
Het schoonmaken van wat onder de olie zat, was nog het meeste werk.
Met koffie, gebak en gezellig babbelen is het schoonmaken van de onderdelen en monteren zo gepiept. /food
Madam rookte na de start nog stiekem even.
Maar ze heeft er van geleerd en ze is nu gestopt met roken. /brand
De koppelingskeerring was te hard geworden en liet olie door.
De keerringen zijn meteen allemaal vervangen.
Het schoonmaken van wat onder de olie zat, was nog het meeste werk.
Met koffie, gebak en gezellig babbelen is het schoonmaken van de onderdelen en monteren zo gepiept. /food
Madam rookte na de start nog stiekem even.
Maar ze heeft er van geleerd en ze is nu gestopt met roken. /brand