dikte bougie kabel
dikte bougie kabel
Vraag maakt het wat uit hoe dik een bougie kabel is ?
Moet je ook rekening houden met de bougie dop?
Grzzz,
Sjarel
Grzzz,
Sjarel
Re: dikte bougie kabel
De dikte weet ik zo niet. Ik zou hem zeker niet te dun nemen aangezien hij aardig warm kan worden. Kies voor een fatsoenlijke bougiedop waar weinig tot geen vocht in kan komen. Merken zoals NGK o.i.d. zijn prima!sjarel schreef:Vraag maakt het wat uit hoe dik een bougie kabel is ?
Grzzz,
Sjarel
NGK heb ik zien liggen, maar passen alle bougie doppen?Paul87 schreef: De dikte weet ik zo niet. Ik zou hem zeker niet te dun nemen aangezien hij aardig warm kan worden. Kies voor een fatsoenlijke bougiedop waar weinig tot geen vocht in kan komen. Merken zoals NGK o.i.d. zijn prima!
Zo ja ga ik morgen een nieuwe kopen.
Maar zou ook graag willen weten of het iets uitmaakt hoe dik een kabel moet of mag zijn.
sjarel
De binnenmaat of buitenmaat? Ik kan hem zo voor je opmeten hier hoor.sjarel schreef:NGK heb ik zien liggen, maar passen alle bougie doppen?Paul87 schreef: De dikte weet ik zo niet. Ik zou hem zeker niet te dun nemen aangezien hij aardig warm kan worden. Kies voor een fatsoenlijke bougiedop waar weinig tot geen vocht in kan komen. Merken zoals NGK o.i.d. zijn prima!
Zo ja ga ik morgen een nieuwe kopen.
Maar zou ook graag willen weten of het iets uitmaakt hoe dik een kabel moet of mag zijn.
sjarel
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
De dikte van de bougiekabel zit hem in de isolatie om de kern heen, de kern zelf is meestal hetzelfde, en wel ��n vierkante mm.
Dikke kabel is wat stugger, bovendien past het doorvoerrubbertje (carburateurdeksel) niet.
Misschien moet je ook de isolatie van de kabel aan het eind wat dunner maken om de kabel in de spoel te kunnen draaien.
Dikke kabel is wat stugger, bovendien past het doorvoerrubbertje (carburateurdeksel) niet.
Misschien moet je ook de isolatie van de kabel aan het eind wat dunner maken om de kabel in de spoel te kunnen draaien.