Kwaliteit
Geplaatst: 29-04-2017 19:35
ja daar ligt je metje op de lastafel, de stangen aan de bovenkant van de zadelbuis zijn naar al die jaren (18 jaar) door een vermoeiingsbreuk losgescheurd.
Gelukkig is het goed te repareren.
Staal blank en een massa punt blank maken en er kan gelast worden.
Je zou geen doorgewinterde metter zijn als je niet meteen het beter als origineel maakt.
Zodoende werd er een extra verstevigingsplaatje van 4 mm dikte als extra torsie stijfheid opgelast
Uiteraard heb je weer van die idioten om de lastafel lopen die rijden op wazige merken scooters die roepen wat voor een bagger onze metjes zijn.
Ik lach er maar om want wij weten echt beter./adi
ja we kunnen onze metjes regelmatig achter het behang plakken omdat ze weer eens een wazige storing of bekende storing vertonen, maar 99-100 keer kunnen we door loshalen, schoonmaken en afstellen het probleem weer verhelpen.
Als je ook aan ander leuk gemotoriseerd 2 wieler spul sleutelt leer je veel en een goede kruisbestuiving van kennis is ook goed voor je metje.
We zijn echt niet alleen met onze bond van het vloeken op onze metjes.
Laatst de carb schoongemaakt van mijn Vespa Si MIX /soo
In de ruimte van een vierkant suikerklontje moet je de alles loshalen en monteren. Alles zit vol met de extra olieleidingen van de mengautomaat.
Je moet de uitlaat en bodemplaat verwijderen waarna je als je de carb los hebt deze via de onderkant eruit kan halen.
Een solex hobbyist zit weer te klooien met dit, een Puch hobbyist met dat enz. enz.
Je klooit vrot en vloekt wat aan je Duits, Italiaans, Nederlands, Japans Frans klassiekertje en 99-100 keer door loshalen schoonmaken en afstellen kun je weer vooruit. /duim
Ik word steeds vaker gevraagd of ik niet eens naar zo een imitatie retroscooter kan kijken. Als ik zie dat er 4.6 ipv 8.8 treksterkte boutjes inzitten lopen de rillingen mij al over het lijf /help
De plastic kuip van een Honda cub uit 1968 is met zijn veroudering vele malen steviger als het nieuwe plastic van zo een retrogeval.
Zou over 18 jaar zo een imitaite retro geval ook op de lastafel liggen voor een reparatie

Gelukkig is het goed te repareren.
Staal blank en een massa punt blank maken en er kan gelast worden.
Je zou geen doorgewinterde metter zijn als je niet meteen het beter als origineel maakt.
Zodoende werd er een extra verstevigingsplaatje van 4 mm dikte als extra torsie stijfheid opgelast

Uiteraard heb je weer van die idioten om de lastafel lopen die rijden op wazige merken scooters die roepen wat voor een bagger onze metjes zijn.
Ik lach er maar om want wij weten echt beter./adi
ja we kunnen onze metjes regelmatig achter het behang plakken omdat ze weer eens een wazige storing of bekende storing vertonen, maar 99-100 keer kunnen we door loshalen, schoonmaken en afstellen het probleem weer verhelpen.
Als je ook aan ander leuk gemotoriseerd 2 wieler spul sleutelt leer je veel en een goede kruisbestuiving van kennis is ook goed voor je metje.
We zijn echt niet alleen met onze bond van het vloeken op onze metjes.
Laatst de carb schoongemaakt van mijn Vespa Si MIX /soo
In de ruimte van een vierkant suikerklontje moet je de alles loshalen en monteren. Alles zit vol met de extra olieleidingen van de mengautomaat.
Je moet de uitlaat en bodemplaat verwijderen waarna je als je de carb los hebt deze via de onderkant eruit kan halen.

Een solex hobbyist zit weer te klooien met dit, een Puch hobbyist met dat enz. enz.
Je klooit vrot en vloekt wat aan je Duits, Italiaans, Nederlands, Japans Frans klassiekertje en 99-100 keer door loshalen schoonmaken en afstellen kun je weer vooruit. /duim
Ik word steeds vaker gevraagd of ik niet eens naar zo een imitatie retroscooter kan kijken. Als ik zie dat er 4.6 ipv 8.8 treksterkte boutjes inzitten lopen de rillingen mij al over het lijf /help
De plastic kuip van een Honda cub uit 1968 is met zijn veroudering vele malen steviger als het nieuwe plastic van zo een retrogeval.
Zou over 18 jaar zo een imitaite retro geval ook op de lastafel liggen voor een reparatie
