Man dit is vreselijk om te lezen, ik snap dat nooit dat een groep mensen bang kan zijn voor ��n persoon.. Je zou toch denken, met een paar man even langs gaan om te ahum.. Praten.
En wat vreselijk kut zo'n gedeelde berging (blijkt nu). Verhuizen zal de enige (goede) oplossing zijn. Via de legale en beschaafde weg gaat dit jaren duren inderdaad, ik ken de verhalen dan van het nieuws. De niet-legale manier is het uiteraard niet waard zeker niet om een of andere kutjunk. Want dan weet de 5-O je ineens wel te kunnen pakken etc, men kent het verhaal. Ik geef uiteraard ook de overheid deels de schuld, die in mijn ogen drugs goed praten (je kan verdomme je harddrugs laten testen in een overheidsinstelling om te kijken of het wel goede shit is

)
Heb je al een mooi adres gevonden om naartoe te verhuizen? In Zaandam ben je altijd welkom uiteraard

Ook genoeg garageboxen in de omgeving te huur mocht dat nodig zijn voor niet al te veel centen.
Hoe dan ook, ik hoop dat je er weer goed bovenop komt, en dat de schade aan de metjes meevalt.. En uiteraard, dat je die kutjunk kan uitpersen tot de laatste cent voor de schade plus een boete. En dat je nieuwe adres is in een volksbuurt waar men elkaar lief heeft en opkomt voor elkaar en agressief gedrag niet duld.
Groeten, Snorfietsmafia.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.