CDI.
CDI.
hoii..
Ik heb een CDItje in elkaar gefietst volgens dit schema:
http://www.spartamet.net/cdi/cdi_spartamet.htm
die kerel waar ik mn spartamet weg heb had die onderdelen liggen omdat hij ze zelf ook maakte.. k ga geen 15 euro meer betalen voor een beetje soldeer werk.
afijn, heb hem in elkaar gesoldeerd exact volgens het schema en de plaatjes.
D1 en D2 rechter kant met zilver ring naar rechts en links links.
maar het werkt niet.. hij is goed in elkaar gesoldeerd en ik heb met een mesje een beetje S39 tussen de eilandjes weg gehaald maar hij doer helemaal niks.
kan er anders iemand een gaatje boren in de CDI? omdat ik er hier 3 heb liggen..
k heb er hier 2 blauwe staan en de ene is lichter als de ander :L?
Nick
die kerel waar ik mn spartamet weg heb had die onderdelen liggen omdat hij ze zelf ook maakte.. k ga geen 15 euro meer betalen voor een beetje soldeer werk.
maar het werkt niet.. hij is goed in elkaar gesoldeerd en ik heb met een mesje een beetje S39 tussen de eilandjes weg gehaald maar hij doer helemaal niks.
kan er anders iemand een gaatje boren in de CDI? omdat ik er hier 3 heb liggen..
Nick
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Bij Bazzz zit er inderdaad iets meer in de cdi, en de reden daarvoor was precies wat er nu gebeurd is, als het er niet in zit wil het op sommige spartamets niet lopen.
Bovendien als het van Bazz afkomt weet je zeker dta hij werkt want hij test ze altijd voordat ze weggaan. als je daarbij bekijkt dat hij zelf printjes heeft moeten maken enz dan zie je al snel dat hij er echt drie keer niks winst op maakt en het enkel voor onze forumleden zo goedkoop aanbied.
mark
Bovendien als het van Bazz afkomt weet je zeker dta hij werkt want hij test ze altijd voordat ze weggaan. als je daarbij bekijkt dat hij zelf printjes heeft moeten maken enz dan zie je al snel dat hij er echt drie keer niks winst op maakt en het enkel voor onze forumleden zo goedkoop aanbied.
mark
Re: CDI.
Heb je de CDI met de draadjes ook omgekeerd geprobeerd?Neronick schreef:hoii..
Nick
Want voor sommige schakelingen zitten rood en blauw net andersom.?
ik gok ook dat de draadjes verkeerd omzitten. De massa zit namelijk nog gewoon in het midden. De 2 anderen zijn omgedraaid!
@mark helaas is er al wel eens 1tje doorheen geslipt hoor:$
@mark helaas is er al wel eens 1tje doorheen geslipt hoor:$
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl