boete: ben boos
-
-
Goed lezen, ik zeg dat iedereen zich gewoon aan de wet moet houden en dat die wet duidelijk voor iedereen moet zijn, desnoods met ekstra radio/tv spotjes.
De belastingdienst zegt ook netjes elk jaar waar ze spesjaal op gaan kontroleren. Je bent dan gewaarschuwd.Das alles, doodsimpel
De belastingdienst zegt ook netjes elk jaar waar ze spesjaal op gaan kontroleren. Je bent dan gewaarschuwd.Das alles, doodsimpel
Beter Met dan zonder.
-
nou nou sputtermet je kan het ook een beetje overdrijven, je bent nu toch echt de moraalridder aan het uithangen /shitsputtermet schreef:Goed lezen, ik zeg dat iedereen zich gewoon aan de wet moet houden en dat die wet duidelijk voor iedereen moet zijn, desnoods met ekstra radio/tv spotjes.
Je mag best een mening hebben, maar je kan het ook overdrijven, jij trekt zo vel van leer, dat je zou denken dat je het doet om een paar reacties uit te lokken.
Hier zie ik weer een hele andere reactie :wink:
http://spartametforum.nl/ik-heb-een ... 92-15.html
als moraalridder kan zo'n uitspraak niet he sputter
lees hier wat je schreef
Ik heb dit liever dan al die ADHD kiddies met rugzakjes die er niks mee doen en alleen maar te klagen dat ze een beperking hebben. Ga zo door Japser , hou alleen je inkomsten geheim want voor je het weet krijg een blauwe envelop door de bus .De fiscale afdeling MP Stasi leest mee Exclamation
Met een hamer past alles /tand
-
En zo heeft alles 2 kanten.
Oppositie mag best, prima zelfs..... ben ik fel voor.
Moraalridder valt wel mee maar als je de gedragingen ,bijboorbeeld tegenover de politie, van de laatste tijd in deze fraaie provincie een beetje volgt dan zie je dat eea behoorlijk de spuigaten aan het uitlopen is.
Gisteravond nog een beginnend bestuurder in Drachten die in het dorp de politie voorbij stoof , vervolgens gepakt werd en tot mijn grote plezier een paar deuken in zijn eigen auto trapte.Toch pleit ik ervoor deze knaap eerst maar eens een curus verkeersgedrag te laten volgen op eigen kosten.
Moraalridder valt wel mee maar als je de gedragingen ,bijboorbeeld tegenover de politie, van de laatste tijd in deze fraaie provincie een beetje volgt dan zie je dat eea behoorlijk de spuigaten aan het uitlopen is.
Gisteravond nog een beginnend bestuurder in Drachten die in het dorp de politie voorbij stoof , vervolgens gepakt werd en tot mijn grote plezier een paar deuken in zijn eigen auto trapte.Toch pleit ik ervoor deze knaap eerst maar eens een curus verkeersgedrag te laten volgen op eigen kosten.
Beter Met dan zonder.
-
Dat gedrag dat mensen uiten tegenover politie, heb de politie toch grootendeels aanzichzelf en de overheid te danken.
Het respect voor vooral de verkeerspolitie zakt steeds verder weg.
Mede dankzij de torenhoge boetes die nergens opslaan.
En het gedrag wat de politie zelf toont hoe wil je verkeersovertredingen terugdringen als de politie zelf die overtredingen dagelijks doet?
En dan heb ik het over de snelheid overtreden tot en met over het voorsoorteervak voor rechts door rood rijden en rechtdoor (zonder sirenes aan) op gevaarlijk kruispunt. Daarbij kleefde hij ook nog hard me bumper op een eenbaansweg.
Het respect voor vooral de verkeerspolitie zakt steeds verder weg.
Mede dankzij de torenhoge boetes die nergens opslaan.
En het gedrag wat de politie zelf toont hoe wil je verkeersovertredingen terugdringen als de politie zelf die overtredingen dagelijks doet?
En dan heb ik het over de snelheid overtreden tot en met over het voorsoorteervak voor rechts door rood rijden en rechtdoor (zonder sirenes aan) op gevaarlijk kruispunt. Daarbij kleefde hij ook nog hard me bumper op een eenbaansweg.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
-
-
Dat had ik gelezensputtermet schreef:En zo heeft alles 2 kanten.
http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/36086/D ... edrag.html
zo'n figuur mogen ze van mij ook meteen op cursus sturen, zo is de buurman van mijn Broer zijn rijbewijs ook kwijt.
126 km in het 60 km gebied, rijden, van mij mag die ook meteen op curus, dat heb ik hem ook gezegd.
Zelf is hij ook vader van 2 kinderen, de weg waar hij zo hard reed, staan de huizen pal aan de straat, dan denk ik ook waar zit je verstand kerel.
Met een hamer past alles /tand
-
@Ko peter r de vries zijn documentaire gezien? Gaat over flitsagenten die veel te hard rijden en nog wat zaken.
@Bikemaster, ik snap dat soort mensen idd ook niet 120 in een 60 zone hoort niet. (snapder het nut ook niet van kga liever 200 knallen op een lege snelweg) Maargoed ieder zijn ding ik ben een rustige rijder. Maar zelfs ik rij onbewust ook wel is te hard (als de bordenrommel niet goed op orde is) dan gebeurt het wel is dat ik 70 rijd waar je 50 mag. (tot nog toe altijd optijd ontdekt en nog geen snelheidsovertreding)
@Bikemaster, ik snap dat soort mensen idd ook niet 120 in een 60 zone hoort niet. (snapder het nut ook niet van kga liever 200 knallen op een lege snelweg) Maargoed ieder zijn ding ik ben een rustige rijder. Maar zelfs ik rij onbewust ook wel is te hard (als de bordenrommel niet goed op orde is) dan gebeurt het wel is dat ik 70 rijd waar je 50 mag. (tot nog toe altijd optijd ontdekt en nog geen snelheidsovertreding)
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
-
Vollopen doet hij niet hoor, daarvoor moeten ze eerst een boel gaten dichten. O.A ontwikkelingshulp de EU Alle cultuursubsidies millieusubsidies en ga zo maar door. Men moet eerst de put dempen alvorens men hem kan volstorten luidt een oud verzonnen gezegde dat ik net ter plekke bedenk.
Gr Don.
Gr Don.
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.