Bikemaster zijn Motoren

Wat zijn je andere vervoersmiddelen buiten je spartamet.
Plaats reactie
bikemaster
Berichten: 207
Lid geworden op: 18-05-2011 13:21

Bikemaster zijn Motoren

Bericht door bikemaster »

Ik doe ook meteen een duit in het zakje 8)

De huidige motor

Yamaha FZX 750 hij wordt ook wel de mini vmax genoemd

Afbeelding


Deze motorfietsen zijn nooit in Nederland geleverd, alles wat hier is, is import deze komt uit Canada wat betekend dat het een 750 CC inplaats van een 700 CC en ik heb een KM teller inplaats van een mijlen teller

Deze motor is bouwjaar 1986 en dus jawel hoera hoera hoera VRIJGESTELD van houderschaps BELASTING :D

Afbeelding

het lijkt een lullige lichte shopper maar man man wat vergissen de mensen zich daar in :lol:

deze blokken zitten ook onder de Yamaha FZ en dat zijn racers hier zit een kortere bak in en andere nokkenassen voor meer koppel onde
Met een hamer past alles /tand
Gebruikersavatar
Prutser-2009
Erelid
Berichten: 729
Lid geworden op: 14-12-2010 09:59

Bericht door Prutser-2009 »

Enig idee van de hoeveelheid PK's en koppel wat hij heeft ?

Mark
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartamet.forum2go.nl/faq-veel-g ... -t736.html
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
bikemaster
Berichten: 207
Lid geworden op: 18-05-2011 13:21

Bericht door bikemaster »

Hij zal rond de 100 A 105 PK hebben het koppel weet ik zo niet maar zal het wel eens opzoeken.
Het leuke is dat als je ooit wat wil veranderen je er veel kanten mee op kan je kan de cilinders van de FZR 1000 er zo opzetten :P

Ook past 1 op 1 het blok van de FZR 1000 onder deze motor dan moet je wel het oude type hebben (de frz met het zwarte blok)
De exup blokken die ook onder de fzr en thunderace zitten hebben de cilinders onder een andere hoek staan.
Dus dan kom je in de knoei met de uitlaat want ook de bochten van een fzr of FZ passen er zo onder.

niet dat ik van plan ben om wat aan het blok te doen, maar mocht ik ooit eens over een 1000 struikelen dan weet je het maar nooit.
Met een hamer past alles /tand
bikemaster
Berichten: 207
Lid geworden op: 18-05-2011 13:21

Bericht door bikemaster »

intussen druk met de motor bezig, het remlicht werkte niet naar behoren, het bleek oxidatie te zijn tussen de kabelschoentjes.
Dit waren van die zelf aangezette dingen, en ja als je de draden dan niet vertint, dan weet je wel weer :?

Intussen werkt dat weer 100% goed, nu bezig de wielen te polijsten, dat is werk heel heel erg veel werk :lol:
dan de voorpoten polijsten, de rem pomp spuiten, remmen los halen, schoonmaken, smeren et et et
Met een hamer past alles /tand
pascalvoort
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-05-2013 09:22

Bericht door pascalvoort »

Ziet er mooi uit op die foto�s, maar als ik lees wat er allemaal aan moet gebeuren doe mij dan toch maar m�n Spartamet :wink:
Snorfietsmafia
Berichten: 500
Lid geworden op: 19-10-2009 17:17

Bericht door Snorfietsmafia »

pascalvoort schreef:Ziet er mooi uit op die foto�s, maar als ik lees wat er allemaal aan moet gebeuren doe mij dan toch maar m�n Spartamet :wink:
Ieder zn ding toch? ;)
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
pascalvoort
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-05-2013 09:22

Bericht door pascalvoort »

Haha zo is het!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast