Wachttijd na opbouwen

Technische vragen
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Wachttijd na opbouwen

Bericht door Vrotkees »

Het blijven handige vervoermiddelen.
Als ze weer eens overal wegopbrekingen hebben en meer eenrichtingsverkeer straten verzinnen kun je er 99.9% van de tijd toch door.
Echter deze week voor de eerste keer niet want de oude fietsbrug was er uitgehaald voor plaatsing van de nieuwe.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: Wachttijd na opbouwen

Bericht door Zwaantje »

Spartapappa schreef: 30-12-2021 10:27 Er staat genoeg op MP, alleen vaak zonder kenteken.
En dan heb je er niks aan, behalve voor parts dan.
Onderdelen zijn zeker ook handig. Je kan achteraf alsnog met een opgebouwde fiets langs de rdw gaan denk ik? Of is dat niet meer zo.

Moet wel zeggen dat er flink wat mafketels op marktplaats zitten. Laatst eentje die bood een motor aan die zou werken 😂 maar de aandrijfas was weg. De motortjes hoeven niet perse te werken, maar moeten niet kapot en beschadigd zijn.

Laatst kreeg ik een conflict op marktsplaats met een man die verkocht wormwielen voor 10 euro per stuk. Ja er missen tandjes maar dat kan je gewoon nog gebruiken ik dacht hem er even vriendelijk op te attenderen dat een kapot wormwiel oud ijzer is. Nee zegt die; je kan er een nieuw tandje op lassen. En toen werd hij opeens boos. Schijnt dat hij metjes opkoopt en dan sloopt voor de onderdelen. Hij adverteert veel onder "klusbedrijf Nijkerk"
Zonde.. verkoop dan gewoon werkende onderdelen voor een nette prijs.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: Wachttijd na opbouwen

Bericht door Zwaantje »

Vrotkees schreef: 30-12-2021 10:39 Het blijven handige vervoermiddelen.
Als ze weer eens overal wegopbrekingen hebben en meer eenrichtingsverkeer straten verzinnen kun je er 99.9% van de tijd toch door.
Echter deze week voor de eerste keer niet want de oude fietsbrug was er uitgehaald voor plaatsing van de nieuwe.
Ver omrijden dan? Heb je wel een excuus voor een extra lange met-rit 😈
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: Wachttijd na opbouwen

Bericht door Spartapappa »

Tja dat attenderen op MP aan ondeskundige personen (lees knoeiers eerste klas!!!) daar ben ik ook mee gestopt.
Het blijkt dat ik er helemaal geen verstand van heb.
En dat als ik weer eens een motortje reviseer en deze loopt en rijdt prachtig, dat is dit meer geluk dan wijsheid.
Ik heb zoveel discussies met knoeiers gehad, die ik juist op de goede weg wilden helpen dat ik uiteindelijk hiermee ben gestopt.
Laatst gewijzigd door Spartapappa op 31-12-2021 07:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vrotkees
site mod
Berichten: 3284
Lid geworden op: 19-05-2014 22:51

Re: Wachttijd na opbouwen

Bericht door Vrotkees »

Marktplaats wat metjes betreft is alleen maar goed om (specifieke) reserve onderdelen op te scharrelen en af en toe iets te verkopen.
Helaas kun je op marktplaats behoorlijk wat idioten tegenkomen.

Persoonlijk spullen ophalen is 99-100 keer altijd een pre en je komt vaak met meer thuis.
Eerlijkheid troef blijft het beste.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten