De grootste irritatie

Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: De grootste irritatie

Bericht door Spartapappa »

Die heb opmerking heb ik ook eens gemaakt tegen een bekende uit het dorp hier.
Die zei ook dat de met stonk.
Diezelfde vent kwam ik ooit tegen op de markt toen het super hard regende, toen ik zei wat een rot weer h�.
Antwoorde hij; ik mag dit weer wel ! Hij stond als enige onder een luifel en iedereen om hem heen stond nat te regenen (uitgezonderd degene met een paraplu)
Als je het dan toch zo fijn vind die regen, ga er dan open en bloot in staan !🤣🤣👍👍
Gebruikersavatar
spartarie
site mod
Berichten: 1496
Lid geworden op: 12-04-2014 22:06

Re: De grootste irritatie

Bericht door spartarie »

Opmerkingen over stank heb ik nog nooit gehad.
Integendeel, er zijn er genoeg die de uitlaatgassen graag opsnuiven.
Daarmee doel ik op wielrenners die zich erg tot mij aangetrokken voelen :D en gaan slipstreamen.
Dat is mijn grootste irritatie, ik vind het gevaarlijk en moet er niets van hebben.
Ruim inhalen en het gas erop....voordat ze beseffen wat er gebeurt ben ik meest al weer te ver weg om nog aan te kunnen haken.
Maar dat lukt niet altijd.
Dan vraag ik maar of ze er mee op willen houden.
Soms doen ze dat, en soms willen ze van geen wijken weten.
Hele discussies gehad met wielrenners die dat meevallertje niet op wilden geven.
"Ach toe nou...er is geen enkel gevaar bij" ....
Heb ik weer zo'n Zoetemelk er achter dan stop ik tegenwoordig gewoon en ga een peuk roken.
Ik snap het ook niet.
Waarom stap je op zo'n racefiets?
Dat doe je toch om lichaamsbeweging te hebben c.q. je conditie te verbeteren?
Ik vergelijk het met de vierdaagse lopen/ de elfstedentocht rijden....en dan stiekum hele stukken met de bus of trein meerijden. :D
Het zijn trouwens ALTIJD mannen die dit doen.
Gebruikersavatar
Spartapappa
Spartametoloog
Berichten: 1112
Lid geworden op: 23-08-2019 22:49

Re: De grootste irritatie

Bericht door Spartapappa »

Nou heb ik de oplossing voor je !
Maak een pijpje (inlaat op je uitlaat) let op ! Als er nu zo,n wielrennertje achter je zit, dan activeer je een systeem dat olie in je kokend hete uitlaat deponeerd.
Het gevolg is een rookgordijn waardoor de wielrenner letterlijk verstikt en verblind word.
Dan het back up systeem: een bakje waar de bodem opent en er kraaienpootjes het fietspad op stuiteren.
Ach ik moet zo veel James Bond films kijken denk ik🤣👍
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten