Een dag met SpartaPappa

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SpartaFrank
Site Admin
Berichten: 114
Lid geworden op: 29-05-2020 20:25

Een dag met SpartaPappa

Bericht door SpartaFrank »

Gisteren had ik het genoegen om forumlid @Spartapappa in het echt te ontmoeten. Na een rit van 1,5 uur kwam ik aan bij zijn huis, waar ik niet alleen kennismaakte met hem, maar ook met zijn geweldige gezin en een paradijs aan Spartamet onderdelen.

We hebben de hele dag gepraat over onze gezamenlijke passie voor Spartamets, en ik heb weer ontzettend veel geleerd. Maar het hoogtepunt was toch wel de rit die we samen hebben gemaakt op de Spartamets van SpartaPappa. Wat lopen die machines toch prachtig en ook nog eens verrassend hard!

Onderweg hadden we een klein probleem door een hangende vlotter, maar zoals verwacht, had SpartaPappa het probleem binnen drie seconden herkend én gerepareerd. We konden snel onze weg vervolgen en genoten van de prachtige route.

Daarnaast mocht ik ook nog eens de kunstwerken van @spartarie bewonderen. Wat heeft die man gouden handen!

Al met al een fantastische dag gehad! Ik hoop echt dat er nog een Spartamet toertocht georganiseerd wordt, zodat ik meer leden van het forum in het echt kan ontmoeten en samen kan genieten van deze fantastische hobby!
Gebruikersavatar
Zwaantje
site mod
Berichten: 509
Lid geworden op: 12-09-2016 16:54

Re: Een dag met SpartaPappa

Bericht door Zwaantje »

Leuk hé bij Spartapapa op zolder kijken. Ook ik ben er meerdere keren op bezoek geweest. Een fijne man om kennis mee te maken.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast