Het enige echte originele gezelligste forum voor alle Spartamet-Saxonette-Hudson-Rotary liefhebbers en hobbyspecialisten zonder commercieel oogmerk, wordt gratis lid!
Jasper, wat ik mis is het doorprikken van het kleine haargaatje
aan de motorkant van de carburateur.
Wat ik ook mis is dat je de vlotterkamerpakking ook in de
spiritus moet leggen, anders verdroogt hij, krimpt, en past dan niet meer.
Verder wel duidelijk allemaal.
nou, ik heb al wel een half jaar een kurken pakking in mijn sorteerdoos liggen. past nogsteeds. en ik heb aangegeven dat je door alle gaatjes licht hoort te zien want als je licht ziet dan is het gat open.
Ga niet de slimme ziekefondsdokter uithangen Jas,
Alle gebruikte kurken onderdelen, en dan vooral oudere benzinekranen, die nog met kurkjes afsluiten, moeten altijd in de benzine bewaard worden, zo ook kurken pakkingen.
Persoonlijk krijg ik de kriebels van het losdraaien van bouten/moeren met een combinatie tang, mij zou je dus hebben afgeschrikt met de handleiding voor het demonteren van de carb om nog bij je langs te komen.
Ik wil niet lullig overkomen, maar wel mijn gevoel beschrijven..