project Rabbit

Alles wat oud en versleten was en nu weer werkt als nieuw (of nog beter)
freerider

Bericht door freerider »

Top, misschien met een alu voorvelg in de stijl van het achterwiel helemaal af, dan maar een gewone dynamo op de koop toe... :shock:
Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

En het achterwiel rood poedercoaten. :oops: Nou laten we niet te veel ideeen uiten uit onze geniale breinen, want hij is goed zoals hij nu is!!
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
bikemaster

Bericht door bikemaster »

Bedankt voor de complimenten :oops: :oops:

Het was al met al een heel werk, maar ik ben tevreden met het resultaat, werkelijk alles is gepoedercoat, zelfs het spatbord stangetje :lol:
Het NL nummer,die in het balhoofd staat, en het framenummer in het trapas, zijn blank gelaten, en daar zit een laag blanke poedercoat over.
Dus nooit geen gezeur dat ze bij een controle de nummers niet kunnen lezen, en toch 100% beschermt tegen roest :)

Misschien dat ik nog wel wat met het achterwiel ga doen, want dat kan mooier, maar ik wil hem van de andere kant origineel houden.
Maar goed, dat gedoe met die getande riem zint me niks, dat draait nu niet soepel genoeg naar me zin.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer zin ik krijg om hem om te gaan bouwen naar een ketting.
Maar van de andere kant is hij dan niet origineel meer, ga ik wel ombouwen, dan gaat die koplamp er ook af, en het achterwiel moet dan rood, en en en, nee ik doe eerst kalm aan :?
Met een hamer past alles /tand
fehntjer
Spartametoloog

Bericht door fehntjer »

Moin,
zit da op het voorwiel een SRAM op?
toch leuk op te kijken.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Afbeelding Afbeelding
bikemaster

fehntjer schreef:Moin,
zit da op het voorwiel een SRAM op?
toch leuk op te kijken.
Wat bedoel je met een sram fehntjer ?

Afbeelding

Afbeelding

even een paar close-up foto's

Het lijkt op de foto als de ankerplaat door de klem op de voorvork wordt tegengehouden.
Dit is echter gezichtsbedrog, de ankerplaat valt precies in het originele nokje die bedoeld is om de ankerplaat tegen te houden.
fehntjer
Spartametoloog

Bericht door fehntjer »

Moin,
SRAM is een nafdynamo met tromelrem is in de Sachs Rotary verbouwd
worden. het kijk zo uit maar op het Foto is het een tromelrem zonder dynamo.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Afbeelding Afbeelding
bikemaster

fehntjer schreef:Moin,
SRAM is een nafdynamo met tromelrem is in de Sachs Rotary verbouwd
worden. het kijk zo uit maar op het Foto is het een tromelrem zonder dynamo.
Het is wel degelijk een naafdynamo, je kan het op de foto niet zo duidelijk zien het kapje waar je de draden er mee op klikt zit er nu nog niet op, aansluitset naafdynamo.

Afbeelding

deze dynamo zit er in

Afbeelding

Hier op deze foto kun je net zien waar het contact zit
Afbeelding
bikemaster

Ik heb vandaag nog een Rabbit gekocht, mijn broertje wou er graag 1 hebben, maar die wil hem niet opknappen.
Dus ik zit nog een beetje in dubio wat ga ik doen pff ik heb al zoveel spul staan :o
Het is op zich een leuke rabbit met een kenteken hij is origineel maar in gebruikte staat, hij wil starten maar heb er niet op gereden.
Hij staat al jaren stil, de kentekenplaat heeft er nog nooit opgezeten en zit nog in het plastic, framenummer klopt met kenteken.

Als er een liefhebber is voor 160 euro mag hij de garage verlaten meer hoeft niet, minder gaat hij niet weg want hij kost mij ook 160 euro.
hansel

Bericht door hansel »

en hoezo verkoopt niemand in limburg zo een Rabbit !!!!!!!!!!!!!!

ik wil zo graag eentje hebben en krijg geen voor dat geld!!!

K............*...........T
Snorfietsmafia

Bericht door Snorfietsmafia »

Rustig man denk om je hart :P gwn ongeduldig afwachten net als ik met mn seat. Komt vanzelf wel goed :P ;)
12+ jaar snorfietsmafia.

Voltijd Snorfietsgangster.

Snorfiets superheld, fuck een cape.

Houtkachel vriend.
Plaats reactie