bikemaster schreef:Gisteren heb ik toch mijn Rabbit verkocht, wel met een dubbel gevoel, er zat zoveel tijd, geld en werk in.
Ik reed er bijna nooit op, en als ik er 5 km op reed kreeg ik rug klachten
maar hij is goed terecht gekomen, en ik heb de brons kleurige er nog staan.
Die zal ik tzt ook eens netjes maken en de schuur is nu weer wat leger, kan ik eindelijk met de motorfiets aan de slag 8)
Toch spijt dat ik de rabbit verkocht heb, er werd dan wel niet veel op gereden maar onbewust keek ik er wel veel naar.
Steeds denk ik bah waarom heb ik hem nou weg gedaan, 1 troost hij is wel bij iemand terecht gekomen die er dolgelukkig mee is.
Maar goed om een lang verhaal kort te houden, en naar een paar nachten (slecht) slapen heb ik besloten
we gaan het gemis opvullen
Ik wou de bronskleurige niet laten stralen, maar bij nader inzien toch maar besloten deze ook een heel nieuw leven te geven.
komende week breng ik hem weg om te laten stralen en poedercoaten toch ook maar weer in de kleur zwart met rode spatborden.
Dan heb ik er toch 3 een nieuw leven gegeven en in deze kleuren en staat herken ik ze meteen :lol:
inmiddels heb ik de motor gereviseerd, die staat al klaar, maandag haal ik de rabbit zelf verder uit elkaar.
Ook zal ik vragen als ze foto's willen maken van het straal en coat proces de afspraak is gemaakt dus het is een kwestie van tijd dat de rabbit als nieuw wordt geboren