sorry, ik verstaan de berichten van jullie niet
sorry, ik verstaan de berichten van jullie niet
Moin ,
ik dacht dit is een Forum voor Saxonettjes en Spartametjes.
Ik heb ook een Auto en dit heeft 4 wielen die gaan tot de grond en het kan rijden. Ik moet ook belasting en verzekering betalen.
Maar da moet ik niet bijzonder over schrijven.
Of is dat zo een groot probleem in Nederland?
Ja het geef ook blaaskaken met haar gekke Mercedes . Niets de freten maar Benz rijden.
Wij zijn toch normale Mensen voor Enthousiastelingen geeft het toch speciale Foras of niet?
groetjes Dieter
ik dacht dit is een Forum voor Saxonettjes en Spartametjes.
Ik heb ook een Auto en dit heeft 4 wielen die gaan tot de grond en het kan rijden. Ik moet ook belasting en verzekering betalen.
Maar da moet ik niet bijzonder over schrijven.
Of is dat zo een groot probleem in Nederland?
Ja het geef ook blaaskaken met haar gekke Mercedes . Niets de freten maar Benz rijden.
Wij zijn toch normale Mensen voor Enthousiastelingen geeft het toch speciale Foras of niet?
groetjes Dieter
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...

-
Er zitten hier ook veel auto en motor liefhebbers Dieter dus waarom niet een afdeling wat rij ik nog meer.
Zelf ben ik echt liefhebber van auto, motor, tractoren, stationaire motoren, scheepsdiesels, eigenlijk van alles.
Maar waarom nu weer iemand met een Mercedes een blaaskaak ?
Zeker zijn die er wel, maar die heb je ook in een golf, audi, ford, weet ik welke merken nog meer.
Ik heb altijd een passie voor een oude mercedes de 300D, 190D puur om de techniek en auto van die tijd, en ik ben echt geen blaaskaak hoor.
Een poosje terug kocht iemand een spartamet van me, die man reed een knoert van een S klasse (nieuw) een pracht auto.
En ik kan je verzekeren het was een hele aardige man, en vrouw geen blaaskaak maar echt hele vriendelijke mensen.
Maar wat een wagen was dat om te zien, prachtig ben een stukje mee gereden wat rijdt dat geweldig.
Van de andere kant kan ik net zo blij worden van bv een mooie opel C kadett, kever, of een oude skoda nog met de motor achterin.
tja ik sla soms wel eens door maar ik vindt dat nou eenmaal mooi, ben ook erg benieuwd naar de foto's van mark zijn Reliant Robin.
Mijn oom had er vroeger ook 1 die had alleen een motor rijbewijs geweldig ik vond dat een prachtig ding.
Zelf ben ik echt liefhebber van auto, motor, tractoren, stationaire motoren, scheepsdiesels, eigenlijk van alles.
Maar waarom nu weer iemand met een Mercedes een blaaskaak ?
Zeker zijn die er wel, maar die heb je ook in een golf, audi, ford, weet ik welke merken nog meer.
Ik heb altijd een passie voor een oude mercedes de 300D, 190D puur om de techniek en auto van die tijd, en ik ben echt geen blaaskaak hoor.
Een poosje terug kocht iemand een spartamet van me, die man reed een knoert van een S klasse (nieuw) een pracht auto.
En ik kan je verzekeren het was een hele aardige man, en vrouw geen blaaskaak maar echt hele vriendelijke mensen.
Maar wat een wagen was dat om te zien, prachtig ben een stukje mee gereden wat rijdt dat geweldig.
Van de andere kant kan ik net zo blij worden van bv een mooie opel C kadett, kever, of een oude skoda nog met de motor achterin.
tja ik sla soms wel eens door maar ik vindt dat nou eenmaal mooi, ben ook erg benieuwd naar de foto's van mark zijn Reliant Robin.
Mijn oom had er vroeger ook 1 die had alleen een motor rijbewijs geweldig ik vond dat een prachtig ding.
Met een hamer past alles /tand
-
Ik ben ook autoliefhebber kan er uren over lullen, ik snap niet waarom Mercedes door sommigen met asociaal en lomp word beschouwt. Ik vind het zulke chique mooie wagens en dat praat ik over voornamelijk de E klasse van 2002 tot 2009 (w211) Super auto. Ook de W210 en de C klasse van 2001 tot 2007(?) vind ik mooi. (ik ben sedanliefhebber) De W124 is ook prachtig 190d etc. Maar ook Seat natuurlijk De Toledo die ik heb. Daarnaast vind ik de Skodas van tegenwoordig ''wel leuk'' De Superb (van 2002 tot 2008) vind ik ook vet.
Maar ff terzake lol, het is toch ook leuk om andere voertuigen in de spotlight te zetten? Of het nou een Auto motor of boot of rollator is. Zo hebben we ook is iets anders
En Fehntjer waar is de foto van jou auto?
Maar ff terzake lol, het is toch ook leuk om andere voertuigen in de spotlight te zetten? Of het nou een Auto motor of boot of rollator is. Zo hebben we ook is iets anders

En Fehntjer waar is de foto van jou auto?

12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
- Prutser-2009
- Erelid
Tja dit is een stukje over wat je naast de spartamet nog aan voertuigen hebt, bewust geen autoforum over een merk, maar wat je zelf nog voor anders hebt.
Mark
Mark
Niemand prutst zoals de prutser prutst
http://spartametforum.nl/faq-veel-g ... -t736.html

403F IB-0050 clublid

403F IB-0050 clublid
Moin,
een Benz is in Duistland een statussybool "ik heb een Benz en jij niet" maar gaan ze bij Aldi Motorolie kopen of rijden ze 100km
met 10 jerrycans achterin naar nederland diesel koopen.. die heft toch niets met "liefhebber" te doen. . En het zijn niet " sommigen" .
Een Porsche staat alleen voor snellheid........een Benz niet...
Ja zeker geeft dat mooie Autos maar "rijstschotels" hort voor mij niet erbij. en van verchromd bumpbers laat ik me niet inspireren .
Ik kan me alleen een Auto bekijken en rijden wat ik ook kan kopen. Wat zal ik lange ogen maken voor een S600 of een Porsche ?
Ok oude Auto its wat ander deze kan je ook niet in idere Winkel kopen.
@Snorrie, je mag een Foto van mij Auto zien ? kijk bij de volgende VW Dealer en kijk naar een blauwe VW Caddy da heeft een Bild.
en goede Autowebpagina is hier http://www.motor-talk.de/forum/auto-b3.html
het geef extra Foras voor idere Auto bvb A1 Forum , of A2 Forum enz .
Dit bovenstaande is alleen mijn mening.
een Benz is in Duistland een statussybool "ik heb een Benz en jij niet" maar gaan ze bij Aldi Motorolie kopen of rijden ze 100km
met 10 jerrycans achterin naar nederland diesel koopen.. die heft toch niets met "liefhebber" te doen. . En het zijn niet " sommigen" .
Een Porsche staat alleen voor snellheid........een Benz niet...
Ja zeker geeft dat mooie Autos maar "rijstschotels" hort voor mij niet erbij. en van verchromd bumpbers laat ik me niet inspireren .
Ik kan me alleen een Auto bekijken en rijden wat ik ook kan kopen. Wat zal ik lange ogen maken voor een S600 of een Porsche ?
Ok oude Auto its wat ander deze kan je ook niet in idere Winkel kopen.
@Snorrie, je mag een Foto van mij Auto zien ? kijk bij de volgende VW Dealer en kijk naar een blauwe VW Caddy da heeft een Bild.
en goede Autowebpagina is hier http://www.motor-talk.de/forum/auto-b3.html
het geef extra Foras voor idere Auto bvb A1 Forum , of A2 Forum enz .
Dit bovenstaande is alleen mijn mening.
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...

-
Dat ze dat in duitsland doen wil ook nog niet zeggen dat het geen liefhebbers zijn. Je hebt gewoon een beeld bij gekregen oftewel een voor oordeel, dat iedereen die een Mercedes van C of groter rijd per definitie een patser is.
En geloof me iemand die een S klasse rijd van 2005 en jonger is echt niet zo iemand die bij de aldi zijn motorolie haalt. Vooral niet de S5/600 bezitters.
En ik beoordeel die mensen niet die dat doen bijna niks te eten 1kamerflat of zelfs inwonen bij iemand om Mercedes E klasse oid te kunnen rijden.
Want laten we eerlijk wezen, HET ZIJN NOU EENMAAL VETTE WAGENS
En geloof me iemand die een S klasse rijd van 2005 en jonger is echt niet zo iemand die bij de aldi zijn motorolie haalt. Vooral niet de S5/600 bezitters.
En ik beoordeel die mensen niet die dat doen bijna niks te eten 1kamerflat of zelfs inwonen bij iemand om Mercedes E klasse oid te kunnen rijden.
Want laten we eerlijk wezen, HET ZIJN NOU EENMAAL VETTE WAGENS

12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
-
Precies josh, ze kunnen het zelf niet betalen dus is het maar een asobak.
Of ze zijn een x afgesneden door een persoon in een dikke mercedes audi bmw whatever. En dat is blijven hangen, maar ik ga uit van de eerste.
De afgunst is groot in deze, erg jammer.
Of ze zijn een x afgesneden door een persoon in een dikke mercedes audi bmw whatever. En dat is blijven hangen, maar ik ga uit van de eerste.
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
- Prutser-2009
- Erelid
Een aantal van de oudere mercedessen vind ik wel mooi, maar dat nieuwere spul daar kan ik niet wild van worden.
Mark
Mark
Niemand prutst zoals de prutser prutst

403F IB-0050 clublid

403F IB-0050 clublid
-
Ik ook niet alleen nog de S klasse, maar helaas hebben ze daar ook al lelijke ledlampen achter gezet. De mooiste mercedesen zijn voor mij gemaakt tussen 1984 en 2009. De huidige E (W212) vind ik lelijk....
12+ jaar snorfietsmafia.
Houtkachel vriend.
Houtkachel vriend.
qoute:
Beste Don, mag ik je eraan herinneren dat ik 16 jaar rijlschoolhouder ben geweest in Amsterdam?
En ook in deze de nodige vervelende ervaringen heb?
Afgunst? We hebben een leaseauto van de zaak en rijden vrijwel gratis!
Beste Don, mag ik je eraan herinneren dat ik 16 jaar rijlschoolhouder ben geweest in Amsterdam?
En ook in deze de nodige vervelende ervaringen heb?
Afgunst? We hebben een leaseauto van de zaak en rijden vrijwel gratis!