sorry, ik verstaan de berichten van jullie niet
-
Ja dat weet ik, maar waarom moet je daar een (mooi) automerk voor afkraken om de enkele bestuurders die erin rijden als gekken. Stel een Volkswagen staat te boek als een tokkieauto Had je dan geen VW gekocht/geleased?
Ik vind het gewoon onzin om er een heel automerk voor af te schilderen.
Tuurlijk een automerk trekt bepaalde mensen aan maar dat is logisch. Net als dat veel 50+ers met een maatje meer vaak een Skoda octavia rijden. Maar dat wil niet zeggen dat elke Skoda dan maar een oude lullenbak of babyboomertwagen is.
Ik vind het gewoon onzin om er een heel automerk voor af te schilderen.
Tuurlijk een automerk trekt bepaalde mensen aan maar dat is logisch. Net als dat veel 50+ers met een maatje meer vaak een Skoda octavia rijden. Maar dat wil niet zeggen dat elke Skoda dan maar een oude lullenbak of babyboomertwagen is.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
-
Ik rij dagelijks in diverse autoos en het enige wat ik belangrijk vind is de stoel en de herrie en of de knopjes een beetje logisch zitten. Gister een vrijwel nieuwe Golf en een Hyundai Crosswagen gereden. De Golf zit logisch in elkaar en de Hyundai heeft zo,n elektrische rot handrem en een dash als zoekplaatje .
Met de herrie zat het goed maar beide stoelzittingen zijn van hardhout en dat zit niet lekker.
BMW 7 heeft ook van die kl... stoelen en maar draaien aan die rotknop in het midden om de radio te bedienen.
Ben blij met mijn ouwe Volvo
Met de herrie zat het goed maar beide stoelzittingen zijn van hardhout en dat zit niet lekker.
BMW 7 heeft ook van die kl... stoelen en maar draaien aan die rotknop in het midden om de radio te bedienen.
Ben blij met mijn ouwe Volvo
Beter Met dan zonder.
-
-
Ik rij nog steeds in mijn Volvo 960/1995 op LPG die nu 480.000 km gelopen heeft.Voor de lol rij ik Lada, de auto zonder blabla. Voor de blabla heb ik de Volvo .
De Lada 2105 uit 1988 heeft nog maar 45000 km gelopen en is net zo eigenzinnig als de Spartamet ,astie zin heeft is er niks aan de hand maar als hem een scheet dwars zit kun je het vergeten.Remedie is gewoon staan laten en een week niet naar omkijken , dan doet ie weer gewoon.
Achter de Volvo hang ik des zomers een Esterel klapcaravan uit 1980,een geweldig gebakje.Aan de Esterel zit ook een trekhaak en daar staan de Met en de racefiets van echtgenote op.
Vrouwtje draait de voetsteunen uit en bij de vierde heb ik het gebakje helemaal uitgeklapt. We hebben der zelfs een koelkastje en vloerverwarming in.
Achter de Lada hangt een DDR Intercamp caravan voor het Mettransport moet ik nog een oplossing vinden, trekhaak en fietsenrek gaat niet.
Omdat echtgenote voor woonwerk ook een auto nodig heeft hebben we nog een Volvo V 40 en wie denkt dat Volvo rijden duur is moet eens met Bosscha in Langezwaag gaan praten, top service voor mini prijzen.
Oja de racefiets is een Canondale , ik Met voorop en mijn vrouw hangt aan mijn wiel.
Je ziet de omstanders denken : Uit welk gekkenhuis komen die twee ?
Beroepsmatig rij ik van MB Sprinter tot BMW 7 en alles wat daar tussen zit.
De Lada 2105 uit 1988 heeft nog maar 45000 km gelopen en is net zo eigenzinnig als de Spartamet ,astie zin heeft is er niks aan de hand maar als hem een scheet dwars zit kun je het vergeten.Remedie is gewoon staan laten en een week niet naar omkijken , dan doet ie weer gewoon.
Achter de Volvo hang ik des zomers een Esterel klapcaravan uit 1980,een geweldig gebakje.Aan de Esterel zit ook een trekhaak en daar staan de Met en de racefiets van echtgenote op.
Vrouwtje draait de voetsteunen uit en bij de vierde heb ik het gebakje helemaal uitgeklapt. We hebben der zelfs een koelkastje en vloerverwarming in.
Achter de Lada hangt een DDR Intercamp caravan voor het Mettransport moet ik nog een oplossing vinden, trekhaak en fietsenrek gaat niet.
Omdat echtgenote voor woonwerk ook een auto nodig heeft hebben we nog een Volvo V 40 en wie denkt dat Volvo rijden duur is moet eens met Bosscha in Langezwaag gaan praten, top service voor mini prijzen.
Oja de racefiets is een Canondale , ik Met voorop en mijn vrouw hangt aan mijn wiel.
Je ziet de omstanders denken : Uit welk gekkenhuis komen die twee ?
Beroepsmatig rij ik van MB Sprinter tot BMW 7 en alles wat daar tussen zit.
Beter Met dan zonder.