Een reliant koop ik nog wel een keer, je moet er net even tegen aan lopen, mijn oom had vroeg het model wat jij ook hebt Mark, en dan in het groen.
Als jochie was ik er niet bij weg te slaan als hij bij ons op visite was, en nog een groot voordeel, de koets roest nooit, en dat is bij een mini wel anders
Mijn mini is in 2012 opnieuw geprepareerd, oa nieuwe delen in de bodem gelast, maar meestal zijn de dorpels weg, binnen schermen en paravan zo rot als een mispel.
En dan zwijg ik nog maar over het subframe

maar goed deze is knetterhard anders had ik hem ook niet gekocht ook.
Na zijn spuitbeurt is het dak mislukt, reactie op de grondlaag, de man heeft toen de mini wegens een ander project verkocht.
Toen heeft de nieuwe eigenaar er een nieuwe set velgen met banden onder gekocht, en de mini laten keuren, met het idee in het hoofd om het interieur af te bouwen en dak opnieuw te laten spuiten.
Maar hij heeft er nog geen 300 km in gereden, hij kreeg een vriendin, en ging verhuizen, de mini moest weg, en daar was ik !!
Sinds vorige week ben ik er ook achter dat de mini een minimaal een stage 1 kit heeft, spaghetti spruitstuk, mini spare inlaat, voor betere flow, andere gasnaald, en een passende rvs uitlaat van voor naar achter.
Hard lopen ze niet, top zal 130 km pu zijn, maar trekken wil ie wel, die kit geeft 15 pk extra, niet gek voor 1000 CC ha ha