philips led in originel lamp ingebouwd

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
Plaats reactie
nasiramos

philips led in originel lamp ingebouwd

Bericht door nasiramos »

Omdat ik nu al 3 keer in 3 maanden tijd een achterlampje moest vervangen van mijn originele achterlamp werd het eens tijd om deze snel te verbouwen.

men neem een LED lichtje. Ik heb een philips achterlamp met rode LED uitmekaar gesloopt en deze hiervoor gebruikt.

paar fotos

ik vond in Amsterdam een precies dezelfde kap, mooi zo, gebruikt voor dit project. alleen kwam later achter dat ik toch een heel gedeelte van de ander kant van de lamp weg moest dremelen. kan hem dus niet meer terug bouwen maar wil dit ook niet, kost me teveel lampjes zo..
Afbeelding
hele zaakje aan de binnenkant, met 2 houders voor extra lampjes, die had ik dus al verbruikt..(p.s. check mijn geluidsdemper-sponsje-voor-nummerplaat)
Afbeelding
Led uit Philips lamp overgezet naar originele lamp, beetje kit gebruikt om de lamp vast te zetten, rest zit gewoon los. je kunt plus en min met 'vrouwtje' stekkertje er op zetten (links van printplaatje)
Afbeelding
beetje wegdremelen, zodat het kapje mooi dicht kan, plus en min verbinden.
Afbeelding
en BAM je hebt FEL licht en erg lange standlicht als je deze ook nog op een accu hebt. Ik gebruik de electrische start niet meer, maar de accu nog wel, alleen voor het licht.

Afbeelding[/img]
nasiramos

Bericht door nasiramos »

ja die ken ik, maar kijk eens goed naar die printplaat...

verschil zit hem in het licht, afterglow en het aantal brandjaren.

laat ik het zo zeggen, zo'n led lampje is als 1 kaars, deze is dan als 25 stuks tegelijk.
nasiramos

Bericht door nasiramos »

of misschien wel 100 :idea: :idea:
Plaats reactie