Weer aangereden
Weer aangereden
Het moet echt niet gekker worden.
vanmorgen was ik onderweg op de Met word ik WEER geschept door iemand die zonder op te letten uit een uitrit komt uitvliegen.:cry:
In een zelfde model Peugeot station als de vorige keer, alleen andere kleur :shock:
werd gepakt op de trapas, mijn rechste been kwam tussen de framebuis en de bumper in.
rechtse been is geschaaft en gekneust.
De met heeft niks.
en dan zeggen ze dat een woonwijk en erf veilig is :cry:
vanmorgen was ik onderweg op de Met word ik WEER geschept door iemand die zonder op te letten uit een uitrit komt uitvliegen.:cry:
In een zelfde model Peugeot station als de vorige keer, alleen andere kleur :shock:
werd gepakt op de trapas, mijn rechste been kwam tussen de framebuis en de bumper in.
rechtse been is geschaaft en gekneust.
De met heeft niks.
en dan zeggen ze dat een woonwijk en erf veilig is :cry:
-
De Frans - Duitse rivaliteit misschien ?
mijn dagelijkse met is een van de allereerste Sachs-Lederhose ( luxus )uit Duitsland.
mijn hobby met is net zo Nederlands als boerenkool met Gelderse rookworst. ( Sommigen beweren dat bepaalde Nederlandse frames ook van Gelderse rookwost gemaakt waren )
Waren een hoop mensen weer die het gezien hadden en nee ik doe geen stuntshows op de met.
En zeker NEE ik wil geen crasch testen doen voor de PSA groep./help
10 jaar geen ongeluk gehad met de auto en nu 2 keer dit jaar op de met aangereden. :cry:
Rechtste been is beurs en begint blauw te worden
vanavond maar eens een stevige neut pakken ben ik eens voor de verandering anders blauw. /hat
mijn dagelijkse met is een van de allereerste Sachs-Lederhose ( luxus )uit Duitsland.
mijn hobby met is net zo Nederlands als boerenkool met Gelderse rookworst. ( Sommigen beweren dat bepaalde Nederlandse frames ook van Gelderse rookwost gemaakt waren )
Waren een hoop mensen weer die het gezien hadden en nee ik doe geen stuntshows op de met.
En zeker NEE ik wil geen crasch testen doen voor de PSA groep./help
10 jaar geen ongeluk gehad met de auto en nu 2 keer dit jaar op de met aangereden. :cry:
Rechtste been is beurs en begint blauw te worden
vanavond maar eens een stevige neut pakken ben ik eens voor de verandering anders blauw. /hat
-
Niks van al deze dingen is er aan de hand, Vrot heeft enkel zijn beschermingsgeld niet betaald. Dit is een wijze van duidelijkheid scheppen dat hij er niet onderuit komt. (haha snap je hem onderuit?! /adu )
https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU
Groeten de Snorfietsmafia.
https://www.youtube.com/watch?v=6zXDo4dL7SU
Groeten de Snorfietsmafia.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Beterschap met dat onderste blauw, dat andere zal wel lukken denk ik
Ik werd een paar jaar terug aangereden door een automobilist die me geen voorrang gaf. In een reflex had ik m'n benen omhoog getrokken en de auto heeft de trapper geraakt zodanig dat er en deuk in het frame, de buis waar het zadel op zit, kwam en daardoor was het frame krom, zowel horizontaal als verticaal. Was eind van m'n (heren)metje.
zelf lande ik op de grond gevolg schaaf en blauwe plekken en een scheurtje in m'n pols, 12 weken gips want zat op een slecht genezende plek.

Ik werd een paar jaar terug aangereden door een automobilist die me geen voorrang gaf. In een reflex had ik m'n benen omhoog getrokken en de auto heeft de trapper geraakt zodanig dat er en deuk in het frame, de buis waar het zadel op zit, kwam en daardoor was het frame krom, zowel horizontaal als verticaal. Was eind van m'n (heren)metje.

zelf lande ik op de grond gevolg schaaf en blauwe plekken en een scheurtje in m'n pols, 12 weken gips want zat op een slecht genezende plek.

Het frame valt nog te vervangen 12 weken gips dat is pas echt balen en dan hebben we het nog niet eens over de pijn en het ongemak.blauwlap schreef:Beterschap met dat onderste blauw, dat andere zal wel lukken denk ik :D
Ik werd een paar jaar terug aangereden door een automobilist die me geen voorrang gaf. In een reflex had ik m'n benen omhoog getrokken en de auto heeft de trapper geraakt zodanig dat er en deuk in het frame, de buis waar het zadel op zit, kwam en daardoor was het frame krom, zowel horizontaal als verticaal. Was eind van m'n (heren)metje. :(
zelf lande ik op de grond gevolg schaaf en blauwe plekken en een scheurtje in m'n pols, 12 weken gips want zat op een slecht genezende plek. :(
We zouden onderhand een lintje moeten krijgen dat we met durven te rijden :wink: