Lidmaatschap bond voor het vloeken verlengd vandaag!
-
- site mod
Tip haal de kilometer teller bij de cranenbroek
je hebt ze van 5 tot 15 euro daar.
En ja even kijken op het forum kan het vloeken iets verminderen
Gelukkig ziet het er goed uit voor je dat je weer werk hebt.
vliegen de kilometers onder de wielen van de MET door
Heb nu ook een frame van een E-start dus ga binnenkort eens duiken in het mysterie dat E-start heet.
Kan dan later ook bij jou de E-start er weer extra opkomen.
je hebt ze van 5 tot 15 euro daar.
En ja even kijken op het forum kan het vloeken iets verminderen
Gelukkig ziet het er goed uit voor je dat je weer werk hebt.
vliegen de kilometers onder de wielen van de MET door

Heb nu ook een frame van een E-start dus ga binnenkort eens duiken in het mysterie dat E-start heet.
Kan dan later ook bij jou de E-start er weer extra opkomen.
-
-
Ik krijg er misschien een tweede met bij om te sleutelen, dat hoop ik maandag ofzo te horen.
Zit geen kenteken op en weet niet of hij loopt(zal wel niet dus) maar om te sleutelen is dat goed genoeg, kan ik ook niks verkloten.
Als hij nog niet naar Polen vervoerd is gaat ie me een tientje kosten (oud ijzerprijs zo'n beetje) en onderdelen zijn onderdelen
Volgende week even naar Cranenbroek dus, moet daar nog wat meer dingetjes halen.
Ik heb alle spulletjes van de e-start hier binnen in de la liggen, dus als het ooit zo ver is kan het er zo weer allemaal op!
Zit geen kenteken op en weet niet of hij loopt(zal wel niet dus) maar om te sleutelen is dat goed genoeg, kan ik ook niks verkloten.
Als hij nog niet naar Polen vervoerd is gaat ie me een tientje kosten (oud ijzerprijs zo'n beetje) en onderdelen zijn onderdelen
Volgende week even naar Cranenbroek dus, moet daar nog wat meer dingetjes halen.
Ik heb alle spulletjes van de e-start hier binnen in de la liggen, dus als het ooit zo ver is kan het er zo weer allemaal op!
Door de aankoop van mijn Metje krijg ik nu eindelijk een zetje!
-
Even over het koord:jgvankampen schreef:Miranda bij de Action verkopen ze rood nylon draad van 4 mm dik, dat gebruik ik zelf ook, bevalt prima en kost niets. 20 meter voor nog geen 2 euro.
Neem geen nylon of iets anders goedkoops, het beste is het koord dat ook
gebruikt wordt voor BBmotoren of grasmaaiers.
Zelf gebruik ik al JAREN een klos koord die bestemd was voor reparatie aan luxaflex.
ELK ANDER KOORD DOET JE IN KORTE TIJD WEER AAN HET WERK ZETTEN!
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
-
Ok, dat moet ik dus niet hebben!
Heb vaak de kleine achterop zitten en dus geen mogelijkheid om onderweg te sleutelen.
Ik zal als ik toch bij de cranenbroek kom volgende week eens kijken of ze misschien rollen van dat originele trekkoord verkopen, anders op zoek naar luxaflex koord!
Heb vaak de kleine achterop zitten en dus geen mogelijkheid om onderweg te sleutelen.
Ik zal als ik toch bij de cranenbroek kom volgende week eens kijken of ze misschien rollen van dat originele trekkoord verkopen, anders op zoek naar luxaflex koord!
-
-
Gelukkig is ze nu nog niet zo zwaar, lang en tenger, maar mocht dat in de toekomst veranderen, is dan een fietskar een optie?
Die heb ik namelijk wel staan, maar moet even kijken hoe ik dat moet doen met het aanhaakpunt en de uitlaatgassen van de met.
Tips en ideeen welkom!
Die heb ik namelijk wel staan, maar moet even kijken hoe ik dat moet doen met het aanhaakpunt en de uitlaatgassen van de met.
Tips en ideeen welkom!
een verlengstukje dat de uitlaatgassen vlak naar de grond toe leid zou een optie kunnen zijn. Omhoog is weer gevaarlijk door de hitte van de uitlaat
Jouw uitlaat is ook een rammelaar, ik ga eens experimenteren met het uitlaatpijpje te verlengen door een gebogen buisje er overheen te zetten.
Dan kan zowel de rammelaar stil gemaakt worden als de uitlaat aangepast.
Voor de verre toekomst zou een tandem Met zou een eventuele optie kunnen zijn.
Jouw uitlaat is ook een rammelaar, ik ga eens experimenteren met het uitlaatpijpje te verlengen door een gebogen buisje er overheen te zetten.
Dan kan zowel de rammelaar stil gemaakt worden als de uitlaat aangepast.
Voor de verre toekomst zou een tandem Met zou een eventuele optie kunnen zijn.