Vrotkees schreef:Dat van die Viton O-ring afdichting is al een grote verbetering.
Hoe heb je het zijdelingse verloop gecompenseerd ?
De aansluiting van de carburateur zit niet in lijn met de aansluiting op het blokje.
Persoonlijk vind ik de inlaatmembranen in het zwart beter bij de blokjes passen en je kunt ze in de 2 diktes maken.
Alhoewel de 099 en 199 inlaatmembranen veel minder last hebben van gebrek aan restrictie.
Er zijn nog 2 dingen waar je over zou kunnen nadenken.
- Voor de E-start modellen een mogelijkheid tot aansluiting van de decoklep
- een koolstofvezel lipje
Ik heb het gat aan de ene kant van de membraanplaat opgemeten en getekend, de andere kant net zo. En dan doormiddel van een vloeiende lijn en een "sweep" van de ene cirkel naar de andere cirkel. Beetje tekentaal maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. :lol:
Wat betreft de E-start modellen, dat kan inderdaad, maar ikzelf haal altijd de deco ondingen eraf omdat ik er nu al 2x 1 kapot heb gehad en me rot gezocht heb naar de oorzaak van het slecht starten en lopen. Maar een aansluiting kan er zeker op.
Een carbon lipje is inderdaad ook een optie, ik heb er al ooit een keer 1 gemaakt maar vond het priegelwerk.
Het zwarte vind ik ook mooier en volgens mij is nylon ook in het zwart te krijgen. Dit geeft ook mijn voorkeur. Ik moet nu nog even een beetje gaan fine tunen want de carburateur past nog niet helemaal fijn op de passingen bij de 3 boutgaten. Ook de O-ring gleuf is wat te diep, maar dat komt omdat ik op het laatst een slagje dunnere o-ring heb genomen en vergeten ben de diepte aan te passen.