Schroefdraad reparatie
-
Heey ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wou geen nieuw topic starten hiervoor.
Ik vroeg me af of het ook (makkelijk) mogelijk is om het schroefdraad van de as te repareren, de linkerkant zeg maar waar je de bouten aandraaid om het wiel vast te maken aan het frame.
Bij mij is dat schroefdraad dolgedraaid
.
Ik vroeg me af of het ook (makkelijk) mogelijk is om het schroefdraad van de as te repareren, de linkerkant zeg maar waar je de bouten aandraaid om het wiel vast te maken aan het frame.
Bij mij is dat schroefdraad dolgedraaid

12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Het is te repareren maar wel lastiger.
Als de schroefdraad iets kapot is kun je de schroefdraad met een snij-ijzer met de juiste maat de schroefdraad opsnijden.
Is de draad helemaal weg kun je alleen de schroefdraad afdraaien tot een kleinere maat en daar schroefdraad op snijden.
Daarvoor zul je de as wel moeten uitbouwen.
Als de schroefdraad iets kapot is kun je de schroefdraad met een snij-ijzer met de juiste maat de schroefdraad opsnijden.
Is de draad helemaal weg kun je alleen de schroefdraad afdraaien tot een kleinere maat en daar schroefdraad op snijden.
Daarvoor zul je de as wel moeten uitbouwen.
-
Je kan het blokje eronder uithalen en de oude as in de bankschroef klemmen.Snorfietsmafia schreef:Heey ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wou geen nieuw topic starten hiervoor.
Bij mij is dat schroefdraad dolgedraaid :evil: .
Dan het blokje plat neerleggen en de as er recht omhoog uit trekken.
HET BLOKJE NIET VERPLAATSEN ANDERS VERSCHUIVEN DE VULRINGEN!
Nu kan je er een nieuwe as insteken en afmonteren.
Kakelen kan iedereen, maar een ei leggen is de kunst.
-