wetgeving verbod 2takt 2018?
wetgeving verbod 2takt 2018?
Heeft er al iemand al iets meer gehoor over de nieuwen wetgeving van 2018 tot betrekking tot het verbod op 2 takt in de grootste zin van het woord?
vrg hans maas
vrg hans maas
-
- Berichten: 500
- Lid geworden op: 19-10-2009 17:17
Is mij niks van bekend, weet alleen dat in Amsterdam er vanaf 2018 brom en snorfietsen met bouwjaren van v��r 2011 geweerd gaan worden. Daarbij maakt het niet uit of jou brom/snorfiets een 2 takt of 4 takt motor heeft.
12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
blik op Nieuws 06 Jan. 2016 schreef:Amsterdam - In Amsterdam wordt per 1 januari 2018 een milieuzone van kracht voor brom- en snorfietsen uit 2010 en ouder. dit heeft de gemeente Amsterdam woensdag bekendgemaakt.
'Het college van B en W stemt in met de uitgangspunten van de milieuzone voor brom- en snorfietsen. Brom- en snorfietsen stoten luchtverontreinigende stoffen uit die slecht zijn voor de gezondheid. Daarom is in de Agenda Duurzaamheid opgenomen dat een milieuzone voor deze doelgroep wordt onderzocht en voorgelegd aan de gemeenteraad', aldus de gemeente.
Alleen brommers vanaf 2011
De uitgangspunten zijn dat brommers en snorfietsen uit 2011 en nieuwer welkom zijn in de stad en dat de milieuzone in januari 2018 ingaat. In 2025 moet zoveel mogelijk vervoer uitstootvrij zijn. Scooters, brommers en snorfietsen moeten gebouwd zijn na 01-01-2011. Dit geldt zowel voor 2-takt als 4-takt.
Milieuzone
De geografische zone en het handhavingsbeleid zullen nog nader bepaald worden maar waarschijnlijk geldt dezelfde milieuzone als voor vrachtauto's. Dat is het gebied binnen de Ring A10, behalve in stadsdeel Noord. Ook de bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park vallen buiten de milieuzone.
Vrotkees schreef:blik op Nieuws 06 Jan. 2016 schreef:Amsterdam - In Amsterdam wordt per 1 januari 2018 een milieuzone van kracht voor brom- en snorfietsen uit 2010 en ouder. dit heeft de gemeente Amsterdam woensdag bekendgemaakt.
'Het college van B en W stemt in met de uitgangspunten van de milieuzone voor brom- en snorfietsen. Brom- en snorfietsen stoten luchtverontreinigende stoffen uit die slecht zijn voor de gezondheid. Daarom is in de Agenda Duurzaamheid opgenomen dat een milieuzone voor deze doelgroep wordt onderzocht en voorgelegd aan de gemeenteraad', aldus de gemeente.
Alleen brommers vanaf 2011
De uitgangspunten zijn dat brommers en snorfietsen uit 2011 en nieuwer welkom zijn in de stad en dat de milieuzone in januari 2018 ingaat. In 2025 moet zoveel mogelijk vervoer uitstootvrij zijn. Scooters, brommers en snorfietsen moeten gebouwd zijn na 01-01-2011. Dit geldt zowel voor 2-takt als 4-takt.
Is er geen mogelijkheid om een Katalysator er in te bouwen?
vrg hans.
Milieuzone
De geografische zone en het handhavingsbeleid zullen nog nader bepaald worden maar waarschijnlijk geldt dezelfde milieuzone als voor vrachtauto's. Dat is het gebied binnen de Ring A10, behalve in stadsdeel Noord. Ook de bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park vallen buiten de milieuzone.
Is er geen mogelijkheid om een Katalysator er in te bouwen?hanshans schreef:Vrotkees schreef:blik op Nieuws 06 Jan. 2016 schreef:Amsterdam - In Amsterdam wordt per 1 januari 2018 een milieuzone van kracht voor brom- en snorfietsen uit 2010 en ouder. dit heeft de gemeente Amsterdam woensdag bekendgemaakt.
'Het college van B en W stemt in met de uitgangspunten van de milieuzone voor brom- en snorfietsen. Brom- en snorfietsen stoten luchtverontreinigende stoffen uit die slecht zijn voor de gezondheid. Daarom is in de Agenda Duurzaamheid opgenomen dat een milieuzone voor deze doelgroep wordt onderzocht en voorgelegd aan de gemeenteraad', aldus de gemeente.
Alleen brommers vanaf 2011
De uitgangspunten zijn dat brommers en snorfietsen uit 2011 en nieuwer welkom zijn in de stad en dat de milieuzone in januari 2018 ingaat. In 2025 moet zoveel mogelijk vervoer uitstootvrij zijn. Scooters, brommers en snorfietsen moeten gebouwd zijn na 01-01-2011. Dit geldt zowel voor 2-takt als 4-takt.
Is er geen mogelijkheid om een Katalysator er in te bouwen?
vrg hans.
Milieuzone
De geografische zone en het handhavingsbeleid zullen nog nader bepaald worden maar waarschijnlijk geldt dezelfde milieuzone als voor vrachtauto's. Dat is het gebied binnen de Ring A10, behalve in stadsdeel Noord. Ook de bedrijventerreinen RAI, De Schinkel, Cruquius, Amstel en Amstel Business Park vallen buiten de milieuzone.
vrg hans.
Moin,
je kan een Saxy light kopen met Kat. die heeft deze uitlaat
http://www.brucker-radl-service.com/pro ... utzbl.html
blok is met afneembar kop
je kan een Saxy light kopen met Kat. die heeft deze uitlaat
http://www.brucker-radl-service.com/pro ... utzbl.html
blok is met afneembar kop
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...



katalysator inbouwen heeft geen enkele nut
het gaat om het bouwjaar van de brommer / scooter niet om de uitstoot.
Een 2-4 takt brommer/ scooter t/m bouwjaar 31-12-2010 met of zonder katalysator mogen het centrum van Amsterdam vanaf 01-01-2018 niet meer in.
Voor diesel auto's en vrachtauto's geld dat deze van voor 01-01-2000 niet meer het centrum in mogen vanaf 01-01-2017.
Ze zijn wel bezig met een weekend vignet voor brommer / scooters van voor 01-01-1988
het gaat om het bouwjaar van de brommer / scooter niet om de uitstoot.
Een 2-4 takt brommer/ scooter t/m bouwjaar 31-12-2010 met of zonder katalysator mogen het centrum van Amsterdam vanaf 01-01-2018 niet meer in.
Voor diesel auto's en vrachtauto's geld dat deze van voor 01-01-2000 niet meer het centrum in mogen vanaf 01-01-2017.
Ze zijn wel bezig met een weekend vignet voor brommer / scooters van voor 01-01-1988
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten