123 tomos
-
- site mod
Deze webshop schijnt al weer ter ziele te zijn...
Ik krijg er ten minste geen contact meer mee.
Overigens...twee "standaardveren" oftewel middenbokveren die ik hier gekocht heb waren geen lang leven beschoren...��ntje hield het een halve dag uit, de tweede drie dagen....daaarna: PANG...gebroken...
Het zal wel een slechte partij geweest zijn.
Trouwens ...wat heb ik zitten etteren om die veer gemonteerd te krijgen!
Ik heb nu een goede manier ontdekt...met behulp van een stukje touw..
Gaat als volgt: Eerst de veer in de bok inhaken, daarvoor heb ik wel eerst het uitlaatrubber even gedemonteerd.
Dan: een stukje touw pakken en een lus maken om het andere oog van de veer...en om een spaak van het achterwiel.
Standaard inklappen en naar boven houden...fiets naar voren rijden en...,klik
Ik krijg er ten minste geen contact meer mee.
Overigens...twee "standaardveren" oftewel middenbokveren die ik hier gekocht heb waren geen lang leven beschoren...��ntje hield het een halve dag uit, de tweede drie dagen....daaarna: PANG...gebroken...
Het zal wel een slechte partij geweest zijn.
Trouwens ...wat heb ik zitten etteren om die veer gemonteerd te krijgen!
Gaat als volgt: Eerst de veer in de bok inhaken, daarvoor heb ik wel eerst het uitlaatrubber even gedemonteerd.
Dan: een stukje touw pakken en een lus maken om het andere oog van de veer...en om een spaak van het achterwiel.
Standaard inklappen en naar boven houden...fiets naar voren rijden en...,klik

Hoeveel vloeken heeft het gekost om dit uit te vinden :mrgreen:spartarie schreef:Trouwens ...wat heb ik zitten etteren om die veer gemonteerd te krijgen!
Standaard inklappen en naar boven houden...fiets naar voren rijden en...,klik :idea:
-
Ik heb mijn middenbokveer gewoon gekocht bij Siem de boorder (ja de fietsenmaker ja!) En die ''doet'' het nog steeds. Hoe ik die veer gemonteerd heb weet ik niet meer, zal wel een traumatische ervaring geweest zijn die mijn hersens geblokkeerd hebben. 

12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Vroeger stond kwaliteit nog hoog in het vaandel tegenwoordig moet alles snel snel snel en goedkoop. Vandaar dat die zooi zo snel breekt
(Woorden van een 16 jarige)
(Woorden van een 16 jarige)
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |