Dank u.. :oops:
Een paar narigheidjes ben ik wel tegengekomen:
1) Een slag in het voorwiel, een kwestie van de juiste spaken spannen.
2) Oorspronkelijk zat er geen slot op, wel een afgebroken schroef..daar moest de boormachine aan te pas komen.
Natuurlijk zijn alle bevestigingsboutjes van spatborden e.d. vervangen door RVS exemplaren en zijn alle moeilijk bereikbare plaatsen ingespoten met Dinitrol.
Het blokje dat er oorspronkelijk onder zat moet ik nog openmaken.
Daar zit trouwens nog een verhaaltje aan vast:
Ik kocht deze Met bij een soort van garagebedrijf, hij had van alles, auto's, bromfietsen, buitenboordmotoren etc.
Kort proefritje gemaakt, betaald en er mee naar m'n moeder gereden, een goede twee kilometer.
Erg hard ging het allemaal niet, ik had een verstopte uitlaat in gedachten, en waarschijnlijk is dat ook wel zo.
Afijn, daar aangekomen de benzine afgetapt in een fles en mee naar huis genomen.
Die benzine wilde ik een paar weken later gebruiken om een ander blokje te testen, maar in een helder moment dacht ik: ik zal die vent eens bellen om te vragen hoeveel olie daarin zit.
Zo gezegd zo gedaan...Ja die Spartamet, dat wist hij nog wel!
Hoeveel olie? Ja dat moet je er zelf indoen....
Ja maar JIJ hebt er toch benzine ingedaan, hoeveel olie zit daarin?
Daar zit helemaal geen olie in, dat is gewone benzine...
/soo
Toen heb ik de hoorn er maar opgelegd, dat begrijp ik niet.