spartamet rijdent krijgen
-
spartamet rijdent krijgen
goeiemorgen
en vraagje wie zou mij kunnen helpen omgeving stad Utrecht om me spartamet weer rijdend te krijgen ?
de carburateur dient schoongemaakt te worden
en de bobine en cdi dienen nagezien of vervangen te worden .
ik heb en reserve motorblok compleet liggen
hoor graag van jullie
mvgr Dennis
en vraagje wie zou mij kunnen helpen omgeving stad Utrecht om me spartamet weer rijdend te krijgen ?
de carburateur dient schoongemaakt te worden
en de bobine en cdi dienen nagezien of vervangen te worden .
ik heb en reserve motorblok compleet liggen
hoor graag van jullie
mvgr Dennis
-
Moin,
nou de eerste vrag is:
"heb ik een vonk?"
bougie eruit kabel aansluiten en de startkoord trekken. het best is als wat donker is da kan je de vonk better zien.
tweede vrag:
"krijg de motor benzine?"
bougie in drie keer de startkoord trekken bougie eruit en kijken of de van benzine is nat.
groet fehntjer
nou de eerste vrag is:
"heb ik een vonk?"
bougie eruit kabel aansluiten en de startkoord trekken. het best is als wat donker is da kan je de vonk better zien.
tweede vrag:
"krijg de motor benzine?"
bougie in drie keer de startkoord trekken bougie eruit en kijken of de van benzine is nat.
groet fehntjer
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...

-
-
tk carburateur schoonmaken
goeiedag allen
wie o wie kan voor mij en tk carburateur van me spartametje schoonmaken omgeving Utrecht
wie o wie kan voor mij en tk carburateur van me spartametje schoonmaken omgeving Utrecht
-
Re: spartamet rijdent krijgen
wie o wie uit de omgeving utrecht kan mij helpen om me saxonette weer rijdend te krijgen
afgelopen maandag wilde hij in eens niet meer starten de e start was al defect waardoor ik hem met de hand start moest starten
wie o kan mij helpen om hem weer rijden te krijgen aangezien ik niet genoeg kennis in huis heb om hem te maken ?????
ps ik ben lichamelijk beperkt waardoor ik niet lang op me knietjes kan blijven zitten
afgelopen maandag wilde hij in eens niet meer starten de e start was al defect waardoor ik hem met de hand start moest starten
wie o kan mij helpen om hem weer rijden te krijgen aangezien ik niet genoeg kennis in huis heb om hem te maken ?????
ps ik ben lichamelijk beperkt waardoor ik niet lang op me knietjes kan blijven zitten
Re: spartamet rijdent krijgen
Heb je de mogelijkheid om met de spartamet op de fietsdrager naar iemand toe te gaan?
Dat zou een hoop schelen.
Dat zou een hoop schelen.