Dit jaar is het 1 van de moeilijkste jaren om een gemeend gelukkig nieuwjaar te wensen.
Uiteraard is dat wel iets dat je iedereen gunt maar we moeten niet om de hete brij heendraaien.

2020 is een jaar geweest die voor 99% zeker de geschiedenisboeken in zal gaan als een zeer absurd jaar.
Wat er ons te wachten staan in 2021 weet niemand van ons.
Vertrouwen in de overheid is tot onder 0 gedaald en de zogenaamde experten praten elkaar alleen maar tegen en de leugens en verwijten vliegen ons om de oren.
En dan hebben we het niet eens over de media die alles opklopt om een smeu�g doemscenario voor te schotelen door doodleuk de beelden van de slachtoffers van de skitrein ramp in Kaprun van 20 jaar geleden te gebruiken als recente Corona slachtoffers!
De grote financi�le en sociale problemen die bij veel mensen ontstaan door wegvallen van werk en sociale bezigheden begint nu ook al kritieke niveaus te bereiken.
In mijn directe omgeving heb ik al 3 ouderen die ik ken van het rijden van de Diaconie zelfmoord gepleegd omdat ze niet meer hun (klein) kinderen mochten zien!
1 kennis die een evenementen bureau had, heeft zich verhangen in zijn bedrijf.
Ik hoop dat jullie snappen dat zomaar de beste wensen neerplempen wel heel erg goedkoop en oppervlakkig overkomt.
2021 word voor Blauwlap 99.9% zeker het jaar dat hij deze aardkloot gaat verlaten en zijn geliefden moet achterlaten.
We weten niet of we straks helemaal niet meer op straat mogen komen zoals sommigen in de regering al voorstellen i.v.m. mutaties.
En ja dan komt het moment dat je gemeend een goed 2021 wilt gaan wensen.
Als we onze stront eigenwijze metjes kunnen repareren dan moeten we 2021 met gemak kunnen doorkomen met ons allen.
Ik wens jullie allemaal de wijsheid en sterkte om NIET Cynisch en verbitterd te worden in 2021.
Dat 2021 een jaar mag zijn waarin we alle tegenslagen kunnen overkomen zoals we onze storingen aan onze metjes verhelpen.
Een jaar van wijsheid, sociale contacten en kunnen genieten van kleine dingen.
Dat we eind dit jaar kunnen terugkijken met trots dat we dit toch met of zonder kleerscheuren doorstaan hebben.
2021 KOM MAAR OP!