GerritM
GerritM
Goedendag allen
Dank voor het toelaten.
Mijn naam is Gerrit, ik kom uit Enschede en woon daar in het buitengebied. Ik ben gepensioneerd Elektrotechnisch Installateur en heb lang een eigen bedrijf gehad waar we vooral in de industrie werkten, dus met behoorlijk grote vermogens. Dit is inmiddels overgedragen aan mijn zoon.
Hobby's zijn het radio-zendamateurisme; voor de duidelijkheid: Geen piraterij, maar met licentie.
Verder rijd ik al 57 jaar motor en zijspan. Okk voor hobby sleutel ik graag aan motoren en heb zelf nog een oude Engelsman; een Royal Enfield van 1939.
Het is een 1-cylinder zijklepper met magneetontsteking.
Omdat ik een lichamelijk probleempje heb, heb ik wat moeite met fietsen en heb daarom een Saxonette gekocht. Omdat het ding wat kuren heeft, en een toch wat aparte techniek heb ik mij aangemeld op dit forum om zelf eventuele storingen te kunnen verhelpen.
Dank voor het toelaten.
Mijn naam is Gerrit, ik kom uit Enschede en woon daar in het buitengebied. Ik ben gepensioneerd Elektrotechnisch Installateur en heb lang een eigen bedrijf gehad waar we vooral in de industrie werkten, dus met behoorlijk grote vermogens. Dit is inmiddels overgedragen aan mijn zoon.
Hobby's zijn het radio-zendamateurisme; voor de duidelijkheid: Geen piraterij, maar met licentie.
Verder rijd ik al 57 jaar motor en zijspan. Okk voor hobby sleutel ik graag aan motoren en heb zelf nog een oude Engelsman; een Royal Enfield van 1939.
Het is een 1-cylinder zijklepper met magneetontsteking.
Omdat ik een lichamelijk probleempje heb, heb ik wat moeite met fietsen en heb daarom een Saxonette gekocht. Omdat het ding wat kuren heeft, en een toch wat aparte techniek heb ik mij aangemeld op dit forum om zelf eventuele storingen te kunnen verhelpen.
- Spartapappa
- Spartametoloog
Re: Ben je nieuw stel je even voor
Welkom Gerrit,
Een Spartamet heeft eigenzinnige techniek.
Maar als je het torretje eenmaal begrijpt, is het een fijn Vervoers middel.
Er zit hier heel erg veel kennis en passie !
Dus als je problemen/vragen hebt, stel ze gerust.
Een Spartamet heeft eigenzinnige techniek.
Maar als je het torretje eenmaal begrijpt, is het een fijn Vervoers middel.
Er zit hier heel erg veel kennis en passie !
Dus als je problemen/vragen hebt, stel ze gerust.
- Prutser-2009
- Erelid
Welkom Gerrit, groter dan 10.000A heb ik nog niet gebouwd, was wel een vrij uniek project voor de daf fabriek, jammer dat we in die tijd geen gsm met camera hadden
Je bent ook niet de enigste zendamateur hier
ik zou me zo aan kunnen melden voor de otc
Je bent ook niet de enigste zendamateur hier

Niemand prutst zoals de prutser prutst
https://spartametforum.nl/viewtopic.php?t=736

403F IB-0050 clublid
https://spartametforum.nl/viewtopic.php?t=736

403F IB-0050 clublid
Welkom Gerrit!
Zo te lezen heb je genoeg sleutel ervaring dus het gaat goed komen.
Veel plezier met je metje en op het forum.
Zo te lezen heb je genoeg sleutel ervaring dus het gaat goed komen.
Veel plezier met je metje en op het forum.
Welkom Gerrit.
Er zitten hier mensen op het forum van alle hoeken van de samenleving.
Ook tuig zoals ik dat op een of andere hoge verdieping van een toneelschool heeft gezeten
Een gezond verstand is al een goed begin om een stront eigenwijze spartamet af te richten.
Metjes zijn verslavend dus ik waarschuw je alvast.
Er zitten hier mensen op het forum van alle hoeken van de samenleving.
Ook tuig zoals ik dat op een of andere hoge verdieping van een toneelschool heeft gezeten

Een gezond verstand is al een goed begin om een stront eigenwijze spartamet af te richten.
Metjes zijn verslavend dus ik waarschuw je alvast.
-
Welkom! Ben zelf net deelnemer hier maar kan je vertellen dat er heel veel kennis is, en heel veel goede tips te vinden zijn.