Cas

Voorstellen nieuwe leden
Cas

Re: Cas

Bericht door Cas »

Dank voor alle waarschuwingen!
Ik ben er inderdaad van op de hoogte dat ik m'n rijbewijs kwijt kan raken.
Rijd er alleen buitenaf mee, woon in een 'boerendorp'. We hebben hier nieteens een wijkagent dus wil dat risicootje wel nemen.

Daarnaast heb ik het kenteken eraf gehaald (en hem ook uitgeschreven bij rwd). In 't voorjaar wil ik er nog even fietstassen op doen zodat 't nog minder opvalt. ;)
Vrotkees
site mod

Bericht door Vrotkees »

Besef je dat je ook flink de klos bent door met een kentekenplichtig voertuig onverzekerd op de openbare weg te rijden?

Zuipen moet op het platteland maar pak dan een voertuig dat NIET kentekenplichtig is.
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Spartapappa
Spartametoloog

Bericht door Spartapappa »

Dan blijft alleen een e-bike of fiets over.
Vrotkees
site mod

Bericht door Vrotkees »

yup
Afbeelding
403F IB-0050 clublid
Zwaantje
site mod

Bericht door Zwaantje »

Voor mijn gevoel is Spartamet rijden met drank op sowieso niet een heel goed plan. Los van het feit dat als je meer dan de toegestane twee glazen op hebt, je dan strafbaar bent. Ben een keer na een verjaardag hier in de buurt met de legale grens van twee glazen op de met gestapt en daarna flink op mijn bek gegaan. Het metje was sowieso al een zigzagger en tel daarbij een klein beetje teruggenomen reactievermogen en stevige wind bij op en voor je het weet heb je de eer om de staat van het asfalt op microscopisch niveau te bestuderen.

Als ik nu twee glazen alcohol drink en ik ga naar huis op de met dan fiets ik zonder de motor aan. Is veiliger voor anderen en voor mijzelf.
Spartamet uit maart 1988 in de kleur donkerblauw met een 299 motor zonder deco. | Geboren en getogen Utrechter. | Woonachtig in Wijk bij Duurstede. | rijdend in een dikke Fiat Seicento met 1 liter motor. |
Plaats reactie