nee daar ga ik niet meer in mee.
ik hou je met de epp of foto,s via mail op de hoogte. met wat ik zie en wat je graag gedaan zou hebben, en dan weet je wat je te doen staat.
ik ga meestal om handgeld en ook van de gekochte onderdelen komen bonnetjes van. dit alles verzamel ik. bewaar het en ook daarvan hou ik je op de hoogte met wat het koste en wat je nog over heb.
mocht je daar van overhebben komt naar je toe, wat te kort is. betaal je gewoon aan.
overmaken kan maar liever handgeld.
klinkt allemaal heel kinderachtig, maar is beter voor mij.
nou en de meeste hebben daar vrede mee. en niet. ja je kan nu onder het genot van een bak koffie geld overmaken. geen probleem. ( ook daar schrijf ik een bonnetje van en blijf je van op de hoogte.)
de versleten onderdelen die bewaar ik. zo als je de brommer of blok op komt halen deze kan bekijken. wat je er na mee doet kan je of mee nemen of weg gooien. dat kan hier en als je dat niet vertrouw, neem je mee en gooi je thuis weg.
klinkt allemaal kinderachtig maar werkt hier prima. heb er nog geen een gehad die het niets vond.
nee eigen voorraad.. ja en ik originele onderdelen en uw blok doen en ik later met imitatie zit of moet gaan rijden. nee gaan we niet doen.
je mag ook zelf achter de onderdelen aan gaan ook geen probleem. zal wat langer duren voor ik al die spullen hier heb dan maar schuif zo de doos onder de werkbank en doek er overheen en ga verder met iets anders .
maar meestal is dat handgeld geen probleem. zeg ik altijd vooraf. dus geen verrassing als je hier aan tafel zit.
en als ik later ??? een fout gemaakt heb gaat het blok open en vervang ik die keerring of lager. nieuwe pakking er weer in. en dan ist euvel verholpen en als die klaar is. dan epp ik je weer of mailen.
tja is ook een keer voorgekomen, maar verhelpen gewoon weer.
mijn tijd. kost niks extra,s enkel ik heb er meer werk aan

.
ook doe ik het alleen. niemand komt mij helpen. want door lullen vergeet of schiet er iets tussen waar ik normaal gesproken het hele lijstje afwerk. en als je loop te lullen ( wat gezellig is ) maar zal je net zien.
maatje van me zou ook helpen met z,n eigen brommer. fijn maar opbouwen ??? doe ik echt alleen.
had vakantie 3 weken zij die. en maandag wilde hij gelijk beginnen. totaal niet mijn idee. maar dacht ahjaa laaten we maar doen. nouuuuwwww. na 3 dagen gezegd. vriend ik denk dat ik meer zelf alleen doe dan met jou hulp. ik zelf is ff boterham maken . ff zitten en ga daarna gelijk door.
(( hij niet. moest ook brood eten / drinken en nog roken )) tja in die tijd was ik al weer in mn hok... allemaal geen tijd voor joh hahahaha
maar was toen eens een keer. maar doen we niet nog eens. ( goeie levens maat van vroeger

) dus vooruit maar weer.
maar mooie brommer geworden. alles met rvs afgedraaid gepolyst er in. alu gepolyst tot hoogglans. enz enz.
top ding geworden.
maar liefst helemaal alleen.

( veel fijner als je metingen moet doen met simringen en speling moet hebben )