hij is helemaal gemaakt van stukjes afval materiaal van bij me pa rond lag te slingeren en duure dingen zoals brons is ''gesponsord'' door mijn school :wink:
de tekeningen waren gratis op het www
ik kwam ze tegen en waarom niet het hoeft toch niks te kosten.
maar nu is het me grote trots geworden
tot de dag van vandaag wil die niet echt lopen hij verzuipt de heletijd maar ik gee eerdaags een benzinedamp carb maken dan is dat onmogelijk dus dan sluit ik dat ook weer uit.

het zuigertje jaja daar kan spartamet nog een puntje aan zuigen 30cc past die 3 keer in

cnc gefreest mooi h�

cilinder+kop hij staat op de cilinderkop

alles bij elkaar

vliegwiel dat is van gietijzer en de spaken zijn cnc gefreest

3,5mm carb op een aansteker :shock:

zuigertje met veeren en de piston pen dat is het uiteinde van een 5mm boor dat is supermakelijk mooi op maat en nog gehard en geslepen ook!!!

de bougie is een m10x1 boutje uitgeboord met een teflon kern en een m3 boutje als elektrode

leppen_zetels+veerhohouwerdingentjes
die heb ik op school gedraait die meschine bij me pa draait niet genoeg toeren de steeltjes zijn 3mm dik en ze zijn 25mm lang :shock:

krukas met alles er op en er an in elkaar gelijmt met locktit er gaat niks boven luiheid :wink:

en alles bij elkaar mooi h�

en weer

en de uitlaat klep tuimelaar de inlaat is zuigklep

dit is de oude ontsteking een piezo element dat vonkte naar mijn idee toch te zwak dus nu zit er een vespe bobine op met puntjes
een filmpje komt zosnel hij het doet.
tips en bruikbaar commentaar is altijd welkom ik ben pas 17 en bijleeren is altijd goed
(sorry voor de wazige fotos ze zijn met me mobiel gemaakt)