Zelfbouw CDI

Zelf iets gemaakt voor de spartamet?
laat het met trots zien aan anderen
Admin2Vrotkees
Site Admin

Bericht door Admin2Vrotkees »

ik denk dat je het beste meteen de twee onderdelen uit het middelste schema toe kan voegen die in het rood getekend zijn.
Afbeelding

Mark
Dom geboren suf gewiegd en nooit iets bijgeleerd

http://spartametforum.nl
fehntjer
Spartametoloog

Bericht door fehntjer »

Moin,
deze twee "rode"onderdelen zo was de org Bericht zullen een eventuele
Waardetoleranties van de Diac rekening houden. Normal zal deze DIAC bij 30V schakelen.
De VR1 moet niet het werk ook zonder.
1.anmerking: de DIAC kan ER900 en de BY329 kan ook BYT 12P/1000 zijn.
mag totaal 3,31 zonder printplat en solder material . printplat voor 2,70 zonder verzendkosten
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...
Afbeelding Afbeelding
Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

@bazzz als je die kitjes gaat maken. dan heb je van mij alvast een bestelling staan:P
bazzz

Bericht door bazzz »

@Mark: Die 2 componenten had ik al meegerekent 8) 8)

VR1 beperkt de spanning tot grofweg 200 volt en beschermt dus je componenten daarachter. Is niet nodig maar die 30 cent extra is het wel waard qua betrouwebaarheid.

@fehrntje: ik snap je bericht niet helemaal. Hier wil ik de componenten vandaan halen(10 setjes).

Conrad geen verzendkosten
Afbeelding

Dickbest.nl
Afbeelding

De kosten per printplaat zal 1 euro zijn aan materiaal als ik het zelf maak. Lagere prijzen zijn volgens mij niet haalbaar :wink:

Nu wordt het dus 41.25+18.20+10=69.45 euro aan materiaal kosten voor 10 setjes

EDIT: Stiekem hoop ik dat iemand gelijk 5 CDI'tjes wil bestellen dan bestel ik namelijk gelijk. Nu kost het misschien te veel moeite om alle setjes kwijt te raken. Kosten voor het setje inclusief verzenden zal 10 euro zijn. Setje compleet gesoldeerd maak ik dan 12,50 van denk ik.
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Dj-dubbel

Bericht door Dj-dubbel »

De kosten per printplaat zal 1 euro zijn aan materiaal als ik het zelf maak. Lagere prijzen zijn volgens mij niet haalbaar

Nu wordt het dus 41.25+18.20+10=69.45 euro aan materiaal kosten voor 10 setjes

En daar kan je op marktplaats misschien net 2 voor kopen.
bazzz

Bericht door bazzz »

@Fehrntje bedankt voor je email! Zou je even een screenshot willen sturen van je winkelwagentje dan kan ik even alles controleren.

Fehrtntje kan in duitsland de componenten bestellen voor 3,31 per setje. Daar komen dan nog de aansluitpennen bij+verzendkosten DLD->NL. Plus de printplaat van 1 euro per stuk. Dan is het dus al mogelijk om voor 7,50 een compleet setje te bestellen. En 10 euro voor een gesoldeerde versie!
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Plaats reactie