fehntjer schreef:Moin,
voor de eerst startprobleeme (foutelucht)
de tong mag bij loopen tussen de kunstoffcarter ende dikke spijltje trillen
als de gaat en tic groter word heb jij ook een beetje meer luchten en mengsel. sneeler loopen niet. Maar wat ook kan voor beter lucht en mengsel - de dorgang is niet straks . als jij probeert deze "luchtrem" rechtmaken
dat is wat voor tuning....
(sorry voor mijn Nederlands)
Hoi,
niet sorry, schitterend zoals je het schrijft, denk dat je dit bedoeld ;-)
Als eerste startproblemen (valse lucht)
De dunne tong/lip mag bij het lopen van de motor tussen het kunstofcarter en de dikke metalen spijltje/lip trillen.
Als de afstand tussen tong en spijltje groter wordt/maakt krijg je een beetje meer lucht/mengsel maar zal niet sneller gaan lopen.
Als je probeert het spijltje recht te maken dat is wat voor tuning......
Waar het mij eigenlijk omgaat is de trekkracht als die terug loopt wordt de keerring meestal als verdachte gezien.
Nu denk ik in mijn onnozelheid dat als de combi deko en/of membraam niet fris is dat je als eerste al wat moeilijker het metje start.
Vervolgens denk ik dan dat de trekkracht en snelheid ook terug gaat lopen.