enig idee waar die liquidmoly 1040 20ml tube te koop zou zijn?
http://www.olietekoop.nl/olie/product/304
:idea:
enig idee waar die liquidmoly 1040 20ml tube te koop zou zijn?
Ja dat klopt, het is in eerste bedoeld voor in de motor, maar het wordt ook in versnellingsbakken en cardan-banjo`s gebruikt.gvanrossem schreef:Ko,
welk type Winn's of STP moet ik dan hebben? Ik kan geen Wynn's toevoeging voor de Met vinden (versnellingsbaktoevoeging?)
groet
gert van rossem
Joshua1,joshua1 schreef:Ik geloof graag dat het altijd beter kan. Maar je mot je ook afvragen of dit ook zinvol is. Ik zie de met niet als een high performance motortje waarvan de aandrijving hoge toerentallen draait. Want dan was van de fabriek uit wel een ander soort olie voor geschreven
Ik hou het gewoon bij het oude van wat ik er altijd in heb gedaan. Ten slotte heb ik er nooit problemen door gekregen. En dat daar halve een extra dope niet nodig is.
Kijk een litertje olie koste mij al 12 euries. Daar komt die dope dan weer bij van 10 euries. En zit ik al op 22 euries voor 1 liter.
Je haalt de oude olie er uit, want je wil natuurlijk een leeg carter hebben om de nieuwe olie in bij te vullen. En als alles goed gaat staat de nieuwe olie + dope in de fles de komende jaren te verrotten in de kast.
Als je nu een verwoed sleutelaar bent die graag een blokje wil reviseren. Dan word de olie wel heel erg duur. En moet je je echt gaan afvragen, hoe zinvol is die dope nu. Want als je 3 keer per jaar om nieuwe olie gaat...... zit je op 66 euries. En tuurlijk ken je dit door berekenen, maar ik vraag me af, of je dit er ook weer uit krijgt.
bij Mazda werd voor de wankelmotoren verkeerde olie voorgeschreven zodat al die blokjes kapot liepen. dus extra geld voor Mazda om te repareren.joshua1 schreef:Ik geloof graag dat het altijd beter kan. Maar je mot je ook afvragen of dit ook zinvol is. Ik zie de met niet als een high performance motortje waarvan de aandrijving hoge toerentallen draait. Want dan was van de fabriek uit wel een ander soort olie voor geschreven
Succes, het zal je bevallen!gvanrossem schreef:Rokafast, J. Bosboomstraat 13 te Apeldoorn verkoopt dit spul. Zojuist een tubetje (20 graam) voor 9 euri's opgehaald.
Ga het proberen.
gert van rossem
Gebruikers op dit forum: SpartaFrank en 4 gasten