Vanmiddag, voor het opbouwen nog even de kogelringen ingevet met liquimoly lm47. Daarna as rustig opgebouwd met naafhuls, conus en keerring. Zoals Spartapappa net aangaf, loopt de boel niet zo licht omdat er een rubber afsluitring op de ijzeren keerring zit. Ik ben nu dan ook al sinds vanmiddag bezig met afstellen. Ik wil immers niet weer een catastrofe hebben zoals 4 jaar geleden.

Achteraf denk ik, misschien toch wat meer vet moeten gebruiken. Aan de andere kant blijft molybdeensulfide heel lang nasmeren. Zodra het vet weg is
heeft de tranmissie-olie het allang overgenomen.

Heel stevig in de workmate.

Je denkt hem dan goed te hebben, maar niks is minder waar.. zodra je het wiel erop hebt, het vrijlooptandwiel hand en een beetje erop hebt zitten en je gaat testen, merk je toch weer speling.

Nja.. morgen maar verder. Hopelijk ook even een
Bezoekje aan die ouwe kunnen brengen. Ziekenhuis heeft er niet zo�n in.