venturiepijpje terugplaatsen
-
venturiepijpje terugplaatsen
Pas het pijpje in de venturie (Bing) verwijderd, alles schoongemaakt en het pijpje teruggeplaats.
Moet ik als ik het pijpje terugplaats dit nog aantikken of is het vastzetten van de sproeier voldoende?
dank voor het meedenken!
gert van rossem
Moet ik als ik het pijpje terugplaats dit nog aantikken of is het vastzetten van de sproeier voldoende?
dank voor het meedenken!
gert van rossem
-
-
-
venturiepijp terugplaatsen
Dat lampje, heb ik geprobeerd. Bij een Bing zag ik licht, bij een TK niet, ondanks voorzichtig draaien van het pijpje. Maar wat zijn dan de consequenties? Dat het gat in het venturie pijpje niet recht naar achteren wijst? Of zit de venturie niet diep of te diep? ik kan het pijpje er toch maar op 1 manier intikken. Ik denk dat het hooguit invloed heeft op het stationair lopen van de motor De TK waar ik geen licht zie doet het anders prima. Andere vraag: als je het venturiepijpje er steeds maar uithaalt, blijft hij dan nog wel -na monteren- goed vastzitten?
-
Het is wel degelijk van belang anders kan het zijn dat hij slecht gaat lopen. Je hoeft natuurlijk niet meteen licht te zien kan ook zijn dat je verkeerd schijnt of een trucje van het licht dat je anders doet geloven etc.
Het beste is inmekaar schroeven en uitproberen
Het beste is inmekaar schroeven en uitproberen

12+ jaar snorfietsmafia.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.
Voltijd Snorfietsgangster.
Snorfiets superheld, fuck een cape.
Houtkachel vriend.