Afgelopen woensdag ging ik naar de moestuin, geen probleem, totdat ik hierna thuis kwam, ze sloeg af toen ik de steeg inreed. Hier heb ik geen aandacht aan gegeven tot vanmorgen, geen teken van leven,ik heb meteen een abonnement aangevraagd bij de vloekbond.

Maar goed, shaggie en een pot bier maakt een hoop goed,eerst met mijn vrouw naar IKEA, erg leuk...

Hierna kon ik rustig aan de gang met mijn Met,eerst de bougie checken, koffiebruin en een mooie vonk,dus hier geen probleem.
Dus dan is de gasfabriek de schuldige, carb eraf gehaald en uitwendig schoon gemaakt.
Toen ik het vlotterbakje leeggooide in een bamibak zag ik dat er water in zat, ongeveer half/half(benzine,water).
Omdat ik toch bezig was, heb ik meteen de venturie getrokken (TK-carburateur) middels een gipsplaatschroef, en deze was schoon, ook de rest van de carburateur bleek schoon, ,,,,goed teken.

Om alles goed te maken, heb ik alles ingesprayd met Dastie, en afgespoeld met heet water,
Om zeker te zijn heb ik mijn benzinetank leeg laten lopen, en weer gevuld met verse benzine, het water moet toch ergens vandaan komen.
Na twee keer trekken loopt ze weer, morgen even goed testen, en als ze het goed blijft doen,krijgt ze dit weekend misschien een gaatje in haar CDI.