Het enige echte originele gezelligste forum voor alle Spartamet-Saxonette-Hudson-Rotary liefhebbers en hobbyspecialisten zonder commercieel oogmerk, wordt gratis lid!
Ik heb het schema op deze site verticaal gespiegeld zodat de pinout hetzelfde is als de printplaat in de blauwe CDI. Maakt geen verschil voor de werking. T1 is een BTA10-600CW geworden die ik nog had liggen. De TIC126 wordt niet
meer gemaakt. Ergens op het forum wordt ook BT138 gebruikt.
Moet alleen nog wat epoxy op de print smeren.
Ja, de printplaat van de E-start heeft ook geen epoxy.
Maar naast de CDI wordt lucht ingezogen. Als je het kapje van de luchtinlaat dan ook nog afsnijdt kan er misschien water/condens op de printplaat terecht komen.
Ik heb mijn vinger op de BTA10 gelegd na 30km te hebben gereden, maar nauwelijks warm. Zelfs de condensator van de uitgang was maar licht warm. Dus denk dat het heel lang mee kan.
Ja, een bakje is beter. De epoxy droop elke keer van R1 af. Of opstaande randen erom heen lijmen en dat volgooien. Of UV hars, dan kunnen er snel meerdere lagen worden aangebracht.