(Te) Veel onderdelen.
-
(Te) Veel onderdelen.
Beste spartametters,
Ik heb ineens heel wat onderdelen voor de spartamet waaronder een cilinderkop en wel 15 carberateurs die er nog goed uitzien.. Zowel bing als Tk. Startmotertjes en kapjes ed. Tandwielen en boutjes en moertjes.
Denk niet dat ik dit allemaal ga gebruiken dus als iemand iets nodig heeft. Prijs komen we wel uit en zal zeker niet de hoofdprijs zijn.
Mvgr Momensleutel.
Ik heb ineens heel wat onderdelen voor de spartamet waaronder een cilinderkop en wel 15 carberateurs die er nog goed uitzien.. Zowel bing als Tk. Startmotertjes en kapjes ed. Tandwielen en boutjes en moertjes.
Denk niet dat ik dit allemaal ga gebruiken dus als iemand iets nodig heeft. Prijs komen we wel uit en zal zeker niet de hoofdprijs zijn.
Mvgr Momensleutel.
- Spartapappa
- Spartametoloog
Re: (Te) Veel onderdelen.
Daar heb je Marktplaats voor

Ik denk dat de meeste forum leden uitpuilen aan onderdelen.
Bij mij ligt in iedergeval de hele schuur en zolder vol !
Ik denk dat de meeste forum leden uitpuilen aan onderdelen.
Bij mij ligt in iedergeval de hele schuur en zolder vol !
-
Ben niet zo van marktplaats. Dacht er goed aan te doen om het hier te plaatsen omdat dit liefhebbers zijn en geen handelaren.
Mvgr Steeksleutel 7
Mvgr Steeksleutel 7
- Spartapappa
- Spartametoloog
Ik handel veel op Marktplaats, sta er ook op met Spartamet onderdelen enz enz.
Je krijgt alleen wel vaak met bepaalde figuren te maken die blijven zeuren of gewoon niks meer van zich zelf laten horen.
Maar ik krijg ook veel leuke reacties…en ik help zo weer een Spartamet de weg op te krijgen (als het goed is
)
En wat ik verdien, daar financier ik dan weer mijn hobby mee,….dus win win !
Je krijgt alleen wel vaak met bepaalde figuren te maken die blijven zeuren of gewoon niks meer van zich zelf laten horen.
Maar ik krijg ook veel leuke reacties…en ik help zo weer een Spartamet de weg op te krijgen (als het goed is
En wat ik verdien, daar financier ik dan weer mijn hobby mee,….dus win win !