Krukaslager
Krukaslager
Wie kan mij de maten van van de krukaslagers vertellen ik heb n.l het idee dat er van SKF dezelfde maat te krijgen is,anders moet ik een blokje open maken en daar heb ik nu nog geen tijd voor,bij puch is het n.l met dezelfde ring,6203-2z bedankt alvast
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Dank je Mark,ik ga morgen informeren krijg ze via het werk met veel korting,ik dacht net als met bepaalde motoren dat ze rechten hadden op die lagers maar niet dus jullie horen van me misschien wel interessant,ga gelijk even informeren voor keeringen :wink:prutser2009 schreef:Oei ik zou de maat niet 100% zo zeker durven zeggen, maar volgens mij was het een 6201N TNH C4 (SAX310320) en SKF heeft die in hun leveringsprogramma zitten
Mark
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
ik zou me heel erg moeten vergissen maar volgens mij staat er echt SKF op

http://www.spartamet-onderdelen.nl/contents/nl/d1.html
Mark

Mark
Heb ook al verscheidene pogingen gewaagd om via m`n �hofleverancier� en andere lagerboeren deze lagers te bestellen. in C3 en ongemerkte uitvoering EVENTUEEL wel leverbaar, maar C4 niet.
Sinds gebleken is dat de C4 lagers in Duitsland de helft goedkoper te vinden zijn dan hier, dus ongeveer wat een �normaal� lager hier kost, ongeveer �11, heb ik t maar zo gelaten.
Dit zijn dan wel geen SKF`s maarja; ook SKF is soms SKF niet meer; ook die worden regelmatig uit het verre oosten gehaald...
Hoe de duurzaamheid (mooie gelegenheid om maar even een nieuw en irritant wordend modewoord te gebruiken..) van deze lagers zijn, dat weet ik nog niet.
Sinds gebleken is dat de C4 lagers in Duitsland de helft goedkoper te vinden zijn dan hier, dus ongeveer wat een �normaal� lager hier kost, ongeveer �11, heb ik t maar zo gelaten.
Dit zijn dan wel geen SKF`s maarja; ook SKF is soms SKF niet meer; ook die worden regelmatig uit het verre oosten gehaald...
Hoe de duurzaamheid (mooie gelegenheid om maar even een nieuw en irritant wordend modewoord te gebruiken..) van deze lagers zijn, dat weet ik nog niet.
- Admin2Vrotkees
- Site Admin
Moin,
dat is in der inderdaad deze lager komen uit italie.
Deze C4 lager sijn meer dan schaars en die met borst????
op duitse verkooper sijn deze lager vanaf 11,50 tot 18 euro verkrijgbar.
Verzendkosten? ik denk minder dan in NL
dat is in der inderdaad deze lager komen uit italie.
Deze C4 lager sijn meer dan schaars en die met borst????
op duitse verkooper sijn deze lager vanaf 11,50 tot 18 euro verkrijgbar.
Verzendkosten? ik denk minder dan in NL
Heft jij een kritiek stuur mij een e-mail . Find jij het leuk dan schrijf het in Forum...

Ik heb vandaag geen tijd gehad om ze te bellen,maar volgens mij moeten ze gewoon te leveren te zijn wij gebruiken ze ook voor de puch ook skf dus lijkt me sterk maar goed probeer morgen mijn best te doen om er achter aan tegaan als ik C3 lagers kan krijgen bestel ik die wel, C4 lagers is allleen voor hogere toeren in puch blokjes zitten niet eens c3 lagers en houden het ook vol en die maken zeer zeker meer toeren dan een metje :wink:prutser2009 schreef:ik zou me heel erg moeten vergissen maar volgens mij staat er echt SKF op
Mark
- Admin2Vrotkees
- Site Admin