Vaak heb je met roest dat het in het ijzer zit gevreten, dat krijg je er met schuren niet goed uit, de middeltjes die ze verkopen zijn lapmiddelen.
Als je roest 100% kwijt wil, dan is stralen de beste oplossing, of het moet een klein stukje zijn zodat je het eruit kan slijpen.
Als ik de rabbit gewoon weg had gebracht om geheel te laten stralen en schuren dan was dat veel duurder geweest dan wat het me nu kost.
Daar komt bij dat ik er zeker van wilde zijn dat er niets mis zou gaan met het frame nummer en de NL goedkeuring.
Ik heb wel de kleur gewijzigd, in de eerste instantie wou ik er matzwart op hebben, nu heb ik toch maar gekozen voor zwart met een blanke lak er over
Dit heb ik met enige tegenzin besloten maar het is wel een bewuste keus geweest, ook weer voor de frame nummers maar ook voor de kwaliteit.
Nu wordt hij zwart gespoten en worden de nummers afgeplakt, daarna komt er een blanke laklaag overheen, dus de nummers blijven blank.
Door de blanke lak zijn ze goed leesbaar, en toch goed beschermt, ook de zwarte verf is beter beschermt, dus vandaar de keus.
De stickers wil ik er wel weer op hebben, ze zijn niet zo te koop, maar ik heb de mazel dat een oud collega stickers maakt.
Dus ook dat gaat helemaal goed komen, en ook ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, het afmonteren is het mooiste werk
Wat die wielen betreft nee die heb ik niet gespoten, ik wou mijn saxonette classic wiel spuiten en er in zetten maarrrrr
Mijn vrouwtje wil die clasic hebben, dus die moet ik ook nog gaan schuren want ze wil hem graag roze hebben

dus weer geen wiel voor mij.
Maar ik zie vanzelf wel weer een clasic staan die ik dan op de kop kan tikken om als nog dat wiel in me rabbit te zetten.